010 5011 501 Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. Online Varauspalvelu CHAT alakulmassa Palaute alakulmassa

REKRY: TALOUSHALLINTO, IT-TUKI JA ASIAKASPALVELU

Ei vain tiloja, vaan korkeatasoista palvelua - luottamuksellisesti, ainoana Suomessa!

T o i m e e n k u v a :

  1. KOKOUSEMÄNNÄT/ -ISÄNNÄT; Toimeenkuvaan kuuluu asiakkaiden vastaanottoa, ohjausta ja neuvontaa, kokoustarjoilua ja tukitehtäviä, sekä muita asiakaspalvelutehtäviä joilla varmistetaan asiakkaiden viihtyvyys ja toimipisteillemme tunnusomainen kodikas, laadukas ja korkeatasoinen palvelutaso. Huomioimme henkilöiden koulutuksen, työkokemukset ja kehitystoiveet tehtävien määrittelyssä.

  2. TALOUSHALLINTO JA IT-TUKI; Toimeenkuvaan kuuluu myyntilaskutus, myyntireskontran hoito, ostolaskujen käsittely, sekä mahdollisuuksien mukaan myös IT-tukea joka käsittää taitojen mukaan esim. tulostiajureiden asentamista, videoneuvottelujärjestelmien hoitoa, sekä tarvittaessa myös asiakkaiden vastaanottoa, ohjausta ja neuvontaa, kokoustarjoilua ja muita asiakaspalvelutehtäviä joilla varmistetaan asiakkaiden viihtyvyys ja toimipisteillemme tunnusomainen kodikas, laadukas ja korkeatasoinen palvelutaso. Huomioimme henkilöiden koulutuksen, työkokemukset ja kehitystoiveet tehtävien määrittelyssä (esim. taloushallinto, IT, myynti).

T y ö e d e l l y t t ä ä :

Edellytämme aitoa palveluasennetta, luotettavuutta, tehokkuutta ja vastuullisuutta, sekä oma-aloitteisuutta. Työn vaihtelevuuden vuoksi organisointi- ja priorisointitaidosta, sekä joustavuudesta on merkittävää etua. Hakijoilta toivomme vähintään suomen ja englannin kielen hyvää hallintaa. Muu kielitaito on aina eduksi.

Työlläsi vaikutat merkittävästi asiakkaidemme viihtyvyyteen ja näin ollen olet erittäin tärkeässä asemassa yrityskuvamme toteutumiselle.

T a r j o a m m e :

Tarjoamme rennon, joustavan ja kannustavan ilmapiirin, erinomaisen ihanat työkaverit ja asiakkaat, sekä taatusti mielenkiintoisen ja vaihtelevan työn ja mahdollisuuden verkostoitua.

Tehtävät ovat osa-aikaisia (tuntipohjaisia), joskin töitä pystyy tekemään melko hyvin halutun määrän esimerkiksi opiskelun ohella. Lopullisesta työnkuvasta riippuen myös kokoaikaisuus on mahdollinen. 

Business Meeting Park Oy vuonna 2011 toimintansa aloittanut pohjoismaalaisittain ainutlaatuinen kokous- ja toimistohotelli, joka on erikoistunut palvelemaan korkean tason yritysasiakkaita. Meeting Parkilla on asiakkaan yli 1.900 organisaatiota, jotka tekevät esimerkiksi vuosittain yli 10.000 tilavarausta. Täysin kotimaisessa yksityisessä omistuksessa olevalla kasvuyhtiöllä on tällä hetkellä toiminnassa Helsingin ydinkeskustassa neljä toimipistettä, joista löytyy yli 40 kokous- ja koulutustilaa, sekä yli 70 etätyö- ja toimistotilaa. Lisäksi yhtiö harjoittaa luottamuksellista konsultatiivista toimintaa, kuten kumppaneiden etsintää ja kiinteistönvälitystä (LKV). Yhtiön palveluksessa on 29 henkilöä ja kuluvan vuoden 2018 liikevaihto on noin 4.0 miljoonaa euroa (enn.). Yhtiön liiketoiminta on kannattavaa.

H a k e m u k s e t :

Valitettavasti emme ehdi vastata puhelintiedusteluihin. Tiedustelut ja kuvalliset hakemukset pyydetään toimittamaan sähköpostitse: Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.