010 5011 501 Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. Online Varauspalvelu CHAT alakulmassa Palaute alakulmassa

Business Meeting Park Group

Ei vain tiloja, vaan korkeatasoista palvelua - luottamuksellisesti, ainoana Suomessa!

MeetingPark™ - ainoa tukikohta jonka tarvitset.

Organisaatiot etsivät jatkuvasti erilaisia tiloja ja palveluja, joiden tulisi olla mahdollisimman helposti ja joustavasti saavutettavia – jopa hyvinkin nopealla aikataululla. Business Meeting Park tarjoaa monipuoliset kokous- ja koulutus-, etätyö- ja toimistotilat, sekä niihin liittyvät palvelut parhailla sijainneilla ydinkeskustoissa – 24/7. Huolehdimme puolestanne kaikesta. Helppoa, joustavaa ja asiantuntevaa palvelua lämminhenkisessä ja turvallisessa ympäristössä. Helppo aika- tai kuukausihinnoittelu kaikille. Kanta-asiakkaille myös hyvin merkittäviä lisäetuja, kuten omat avaimet, edullisempia ja jopa ilmaisia palveluja, erikoistarjouksia ja alennuksia – myös kumppaneiden palveluista. Meeting Park on ainoa tukikohta jonka tarvitset.

Business Meeting Park Oy

Vuonna 2011 maakunnallisen elinkeinon kehitysyhtiön spin-offina toimintansa aloittanut itsenäinen toimivan johdon yksityisessä suomalaisessa omistuksessa oleva kasvuyhtiö on alansa ehdoton edelläkävijä ja uudistaja.

Yhtiö on tuonut ensimmäisenä mm.

  • yleisen salassapitovelvoitteen
  • kiinteän täyden palvelun kuukausihinnoittelun
  • aidot videoneuvottelut osaksi normaalia kokoustamista (alle 10,- €/h)
  • sekä yhtenäisen hinnoittelun kaikkiin kokous-, koulutus- ja etätyötiloihin – riippumatta tilasta, henkilömäärästä ja toimipisteestä.

Business Meeting Park on toimialansa nopeiten kasvava kotimainen yksityisessä omistuksessa oleva yhtiö. Vuonna 2017 tarjosimme puitteet jo yli 20.000 tilaisuudelle yli 1.800 yritykselle.

Vuonna 2018 liikevaihdon ennustetaan kasvavan yli 4 miljoonaan euroon. Palvelutarjonta ja verkosto laajenevat myös uusien isompien toimipisteiden myötä, jolloin kokonaistilatarjonta kasvaa lähiaikoina yli 25.000 m2. Vuoden 2019 liikevaihdon ennustetaan nousevan noin 12,4 miljoonaan euroon.

Meeting Park ESPA (Korkeavuorenkatu 30 A). Toiminnassa 01/2011 - 06/2014.

Taustaa

Business Meeting Park Oy perustettiin vuoden 2010 marraskuussa Kainuun kuntien omistaman maakunnallisen elinkeinotoiminnan kehittämisyhtiö Kainuun Etu Oy:n Spin-Offina. Tällöin elokuussa 2009 perustettu Kainuulaisten yritysten operatiivinen tukikohta päätettiin erottaa omaksi itsenäiseksi yhtiökseen.

Toimipisteen tavoitteena oli alun alkaenkin helpottaa etabloitumista, tarjoamalla tukikohdan jossa voisi kokoustaa, tehdä etätöitä ja saada tarvittavat toimitilat laajentumisen helpottamiseksi.

Yhtiöittämisen yhteydessä suoritettiin aiempien kokemusten pohjalta uuden Meeting Park konseptin määrittely ja tuotteistus, jossa avainasemassa oli helppous, nopeus, joustavuus sekä turvallisuus

Toiminta-ajatus

Tärkein tehtävämme on auttaa asiakkaitamme keskittymään olennaiseen eli liiketoimintaansa kasvattamiseen, samalla kun kehitämme itseämme ja kasvatamme yritystämme kannattavasti kohti päämääräämme.

Tarjoamme yrityksille heidän tarvitsemiaan kokous-, koulutus-, etätyö- ja toimistotiloja sekä niihin liittyviä palveluja (kuten videoneuvotteluja) keskitetysti parhailla sijainneilla ydinkeskustoissa, mahdollisimman helposti, joustavasti, turvallisesti ja kustannustehokkaasti.

Missio

"Autamme asiakkaita keskittymään olennaiseen - bisneksen tekoon ja kasvuun!"

Toimintaa ohjaavat arvot

Aito Asiakaslähtöisyys

Toimintamme lähtökohtana on kasvuhakuisten yritysten erityistarpeet. Tavoitteenamme on auttaa heitä keskittymään olennaiseen eli liiketoimintansa kasvattamiseen.

* Helppous *

Pyrimme tekemään asiat aina mahdollisimman helpoksi sekä asiakkaillemme että itsellemme. Siksi konsepteissamme korostuu yksinkertaisuus ja selkeys.

* Joustavuus *

Nykyään liiketoiminta on globaalia ja siten hyvinkin nopeasti muuttuvaa. Pyrimme joustamaan asiakkaiden mukana, jotta he voisivat vastata nopeasti näihin muuttuviin vaatimuksiin ja haasteisiin. Siksi emme sido asiakkaita esimerkiksi pitkiin sopimuksiin.

* Turvallisuus *

Yhä tietovaltaisemmassa liiketoiminnassa perusvaatimuksena on luottamuksellisuus. Tästä syystä olemme mm. ensimmäinen toimija jolla on kaikkia kuukausiasiakkaita ja henkilökuntaa koskeva yleinen salassapitovelvoite.

* Monipuolisuus *

Pyrimme tarjoamaan asiakkaille kaikkia heidän tarvitsemia tiloja ja palveluja monipuolisesti, huomioiden viimeisimmän teknologisen kehityksen tarjoamat käytännölliset ja tehokkaat ratkaisut.

* Laadukkuus *

Pyrimme varmistamaan että asiakkaamme saavat aina korkeatasoista palvelua, juuri silloin kun tarvitsevat, niin sähköisten palvelujen kautta kuin henkilökohtaisesti paikan päällä. Koska liike-elämä on globaalia, niin mekin palvelemme tarvittaessa ympäri vuorokauden - 24/7.



Aito Kumppanuus

Haluamme tuottaa aitoa lisäarvoa, niin asiakkaille, yhteistyökumppaneille kuin henkilökunnallemme! Tämä edellyttää avoimuutta, aitoa vuorovaikutusta ja yhteisten intressien tiedostamista ja tukemista. Siksi kerromme esimerkiksi avoimesti kaikki kustannukset ja hinnat sekä niiden perusteet. Emme niinkään kilpaile kenenkään toimijan kanssa, vaan pyrimme tuottamaan lisäarvoa kaikille toimijoille kehittämällä niin perinteisiä tapoja toimia, kuin muodostamalla uusia toimintamalleja, konsepteja, tuotteita ja palveluja kaikille.

Esimerkillinen kasvu

Jotta voimme tarjota ja kehittää edelleen korkeatasoisia palveluja, edellyttää se toiminnan olevan kannattavaa kaikille osapuolille. Määrätietoinen liiketoiminnan kasvattaminen ja kansainvälistäminen on päätavoitteemme.

* Edelläkävijyys *

Haluamme toimia edelläkävijänä palvelutarjonnan ja -konseptien kehittämisessä sekä mm. teknologian tarjoamien mahdollisuuksien hyödyntämisessä käytännössä.

* Kustannustehokkuus *

Erikoistumisen ja korkean käyttöasteen vuoksi pystymme tarjoamaan asiakkaille kustannustehokkaasti korkeatasoisia palveluja ja etuja asiakkaillemme.

* Motivoitunut henkilökunta *

Jotta edellämainitut arvot ja tavoitteet olisivat mahdollisia, edellyttää se asiantuntevaa ja aidosti motivoitunutta henkilökuntaa. Siksi panostamme mm. henkilökuntamme asiantuntemuksen kehittämiseen ja heidän tieto-taitonsa hyödyntämiseen mm. palvelujen kehittämisessä. Henkilökuntamme on mukana mm. bonus -palkkiojärjestelmässä ja avainhenkilöt ovat myös yhtiön omistajia.

Visio

Alansa tunneituin ja arvostetuin

Tahdomme olla alan tunnetuin ja arvostetuin toimija ja brändi. Meillä on asiantuntevin ja sitoutunein henkilökunta, tehokkaimmat  menetelmät ja työkalut sekä intohimo auttaa asiakkaitamme onnistumaan liiketoimintansa kasvattamisessa.

Edelläkävijä ja esimerkki

Tuloksellinen vallankumous ja muutos syntyy sitoutuneista ihmisistä ja yhteistyökumppaneista, sekä selkeästä käsityksestä muutoksen tarpeesta ja tavoitteellisuudesta. Haluamme omalta osaltamme olla uudistamassa yritysten ja yhteistöjen operatiivista toimintatapaa ja vuorovaikutusta, sekä alan toimijoiden tarjoamaa ja yhteistyötapaa.

Tapahtumat

Kehitys

Meeting Park KAMPPI (Salomonkatu 5 C). Toiminnassa 10/2013 -

Avainluvut (2017)

  • 4 toimipistettä
  • 28 työntekijää
  • 40 kokous- ja koulutustilaa
  • 70 toimisto- ja etätyötilaa
  • 1 800 yritysasiakasta
  • 4 500 m2
  • 20 000 varausta
  • 170 000 kävijää
  • 4 000 000 € liikevaihto (enn. 2018)
  • liiketoiminta kannattavaa

Omistus

Yhtiön omistaa 87 %:sti sen toimiva johto ja avainhenkilöt.

Ylin johto

Kare Casals, s.1966
perustajaosakas ja toimitusjohtaja

Meeting Parkin konseptin kehittäjä ja operatiivisesta toiminnasta vastaava perustajaosakas, jolla on yli 30 vuoden kokemus liiketoiminnan kehittämisestä ja johtamisesta.

Ennen nykyistä tehtävää hän on toimi kehitysjohtajana maakunnallisen elinkeinotoiminnan kehittämisyhtiö Kainuun Etu Oy (2008-2010) sekä eri johtotehtävissä yhtiöissä kuten Frugo, E-Finland Network, Aldata Solution, Sidus ja SOK. Lisäksi hän on toiminut sähköisen liiketoiminnan "edunvalvojana" (2000-2010) Suomen Elektronisen kaupankäynnin yhdistys ry:n (ECF) toiminnanjohtajana ja myöhemmin puheenjohtajana, sekä hallituksen jäsenenä tai neuvonantajana mm. Ohjelmistoyrittäjät, Teknologiateollisuus, TEM (KTM), LVM, UM, Finpro, Tieke.

Lisätietoja: LinkedIn -profile

 

Jani Kaarlejärvi, s. 1977
perustajaosakas ja varatoimitusjohtaja

Toimii samanaikaisesti myös vierailevana professorina Beijing University of Posts & Telecommunications (BUPT) yliopistossa (2013-17) tehtäväalueenaan ICT innovaatiot ja talous.

Ennen nykyistä tehtävää hän toimi kansainvälisten verkostojen johtajana DIGILE Oy:ssä (ent. Tieto- ja viestintäteollisuuden tutkimus TIVIT Oy), sekä mm. presidentti Esko Ahon erityisavustajana Suomen itsenäisyyden juhlarahasto Sitrassa.

PhD, HTM, YTM, KTM (ekon.), LKV

LisätietojaLinkedIn -profile