Tekemällä varauksen Tilaaja sitoutuu näihin Meeting Parkin toimitusehtoihin.

Business Meeting Park Oy:n (myöhemmin “Meeting Park”) tarjoamiin tilavarauksiin ja palveluihin liittyvät toimitus-, muutos- ja peruutusehdot:

TOIMITUSEHDOT

  1. Tekemällä varauksen tilaaja sitoutuu näihin toimitusehtoihin
  2. Varausvahvistus pitää sisällään varauksen yksityiskohdat ja varausehdot
  3. Varaus sekä hinnat ovat voimassa tilaajan ilmoittamalle henkilömäärälle ja ajankohdalle
  4. Meeting Park pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin henkilömäärän tai ajankohdan muuttuessa. Oikeus hinnanmuutoksiin syntyy myös, mikäli lainsäädäntö tai viranomainen tekee muutoksia maksuihin tai kustannustaso muuttuu merkittävästi ja yllättäen
  5. Meeting Parkilla on oikeus valita tai vaihtaa tilaisuuteen sopiva tila
  6. Asiakkaalla ei ole oikeutta siirtää sopimusta tai luovuttaa vuokraamiaan tiloja kolmannelle osapuolelle ilman Meeting Parkin suostumusta

PERUUTUS- JA MUUTOSEHDOT

  1. Kaikki muutokset ja peruutukset tulee ilmoittaa kirjallisesti arkipäivisin klo 8:00-16:00 välillä osoitteeseen Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.
  2. Peruutuskulut lasketaan varauksen arvonlisäverollisesta kokonaishinnasta.
  3. Atriumin tapahtumatilan varauksista perimme ennakkomaksun 90 vrk ennen tilaisuutta. Ennakkoa ei hyvitetä tilaisuuden peruuntuessa, tilaisuuden siirtämisestä neuvotellaan tapauskohtaisesti.
  4. Tilaaja voi tehdä muutoksia henkilömäärään, tilavarauksen kestoon, tilakokoon tai peruuttaa varauksen seuraavien ehtojen mukaisesti, ellei toisin ole erikseen kirjallisesti sovittu.
    ehdot fiEsimerkki 1: Tilaaja peruu alle 40m2 kokoisen tilan ja mahdolliset lisäpalvelut 7 päivää ennen tilaisuutta. Sopimusasiakkaan peruutuskulu on 50%, satunnaisen asiakkaan peruutuskulu on 75%. Mikäli peruutus tulisi alle 7 päivää ennen tilaisuutta, perimme täydet kulut molemmilta asiakastyypeiltä.
    Esimerkki 2: Tilaaja muuttaa alle 40m2 kokoisen tilan ja mahdollisen lisäpalveluiden henkilömäärää 50%:lla eli 20 henkilöstä 10 henkilöön 7 päivää ennen tilaisuutta. Sopimusasiakas saa vähentää henkilömäärää 50% eli esimerkin tapauksessa 10 henkilöä kuluitta. Satunnainen asiakas voi vähentää henkilömäärää enintään 25% eli esimerkin tapauksessa 5 henkilöä kuluitta.

  5. Mahdolliset tarjoilut ja henkilökunta laskutetaan täysimääräisesti (100%), mikäli peruutus tapahtuu alle 7 vuorokautta ennen varausta.
  6. Veloitamme muutoksista aiheutuneet mahdolliset kustannukset tilaajalta. Tilaisuuden ajankohdan siirrosta ja mahdollisista kuluista sovitaan aina erikseen. Siirtyneen tilaisuuden osalta noudatetaan aina tilaisuuden alkuperäisiä peruutus- ja muutosehtoja.
  7. Noudatamme alihankinnassa palveluntuottajien omia muutos- ja peruutusehtoja, jotka ilmoitetaan varauksen yhteydessä, mikäli ne poikkeavat yllä olevista.

TILAAJAN VASTUUT

  1. Tilaaja on velvollinen suojelemaan vahingoilta vuokraamiaan tiloja ja kalusteita.
  2. Tilaaja vastaa kaikista vahingoista, joita tilaajan laitteet, henkilökunta, esiintyjät tai kokouksen osanottajat aiheuttavat kiinteistölle ja irtaimelle omaisuudelle, mukaan lukien mahdolliset henkilövahingot.
  3. Tilaaja vastaa itse tuomistaan laitteista ja irtaimesta omaisuudesta.
  4. Tilaaja sitoutuu noudattamaan Meeting Parkin henkilökunnan ja edustajien ohjeita kiinteistön sekä kalusteiden ja laitteiden käyttöä koskevissa asioissa.
  5. Tilaajan tulee nimetä tilaisuudelle vastuuhenkilö.
  6. Tilaajan tulee ilmoittaa ja vahvistaa tilaisuuden järjestelyt viimeistään 7 vuorokautta ennen varauksen alkua, ellei pidemmistä ajoista ole ennakkoon sovittu ja ilmoitettu varauksen yhteydessä.

ERIKOISJÄRJESTELYT

  1. Mikäli Meeting Park tekee tilaajan toivomuksesta erikoisjärjestelyjä kuten kalustus, koristelut, rakennelmat tai ohjelma, tilaaja sitoutuu maksamaan siitä aiheutuneet kustannukset.
  2. Erikoisjärjestelyjen peruutus- ja muutosehdot ilmoitetaan aina varauksen yhteydessä

MAKSUTAVAT JA HINNAT

  1. Huomioittehan, että emme vastaanota käteistä.
  2. Laskun maksuehto on normaalisti 7 päivää, ellei poikkeuksellisesti toisin sovita .
  3. Lisämaksut

    Lasku verkkolaskuna tai sähköpostilla (pdf) 10 €
    Lasku postitse 20 €
    Luottokortilla (VISA, MasterCard, AMEX) 2% loppusummasta
    Ennakkolasku 10 €
    Ennakkolasku ulkomaat 20 €
    Ylimääräinen laskuerittely / kerta 20 €
    Muutokset jo tehtyyn laskuun 20 €
    Maksumuistutus / kerta 20 €
  4. Ellei toisin ole ilmoitettu, kaikki sivuilla olevat hinnat ovat arvonlisäverottomia (ALV 0%), jolloin näihin lisätään kulloinkin voimassa olevat normaalit arvonlisäverot.

YKSITYISYYS JA TIETOSUOJA

  1. Meeting Park tarjoaa aidosti turvallisen ja luottamuksellisen toimintaympäristön asiakkailleen; Meeting Parkin oman henkilökunnan lisäksi myös kaikki sen vuokralaiset, sopimusasiakkaat, alihankkijat ja heidän henkilökuntansa ovat saman Meeting Parkin yleisen salassapitovelvoitteen piirissä.
  2. Käsittelemme henkilötietoja henkilösuojalain ja yleisten tietosuoja-asetusten mukaisesti.
  3. Emme kommentoi, kerro tai luovuta asiakkaita tai heidän kokouksiaan ja tapahtumiaan koskevia tietoja ulkopuolisille tahoille, muuten kuin mitä tilaisuuksien ohjausnäyttöihin on varausten yhteydessä merkitty esitettäväksi.
  4. Yleisissä tiloissa on nauhoittava kameravalvonta turvallisuussyistä. Valvontakameran kuvaa luovutetaan vain pyynnöstä viranomaisille
  5. Valokuvaaminen tiloissa ei ole sallittua ilman lupaa

SOVELLETTAVA LAKI

  1. Ehtoihin sovelletaan Suomen lakia. Sopijapuolet pyrkivät ratkaisemaan sopimuksesta syntyneet riidat keskinäisin neuvotteluin. Mikäli neuvotteluissa ei päästä sopimukseen, riidat ratkaistaan Helsingin käräjäoikeudessa.

 

Päivitetty 21.9.2023.