
MeetingPark™
Ainoa tukikohta jonka tarvitset.
Organisaatiot tarvitsevat yhä enemmän erilaisia korkeatasoisia turvallisia tiloja ja palveluja, joiden tulisi olla mahdollisimman helposti ja joustavasti saavutettavia hyvinkin nopealla aikataululla, vaikka ympäri vuorokauden, myös viikonloppuisin ja pyhinä.
Meeting Park tarjoaa monipuoliset ja turvalliset kokous- ja koulutus-, etätyö- ja toimistotilat, sekä niihin liittyvät korkeatasoiset palvelut parhailla sijainneilla ydinkeskustoissa – 24/7.
Meeting Park on tarjonnut jo vuodesta 2011 saakka mahdollisimman helppoa, joustavaa, ennustettavaa ja asiantuntevaa palvelua lämminhenkisessä ja ainutlaatuisen turvallisessa toimintaympäristössä - ympäri vuorokauden.
yli 75.000 kokouksen asiantuntemuksella!

Business
Meeting Park Oy
Maakunnallisen elinkeinotoiminnan kehittämisyhtiön spin-offina toimintansa aloittanut itsenäinen toimivan johdon yksityisessä suomalaisessa omistuksessa oleva kasvuyhtiö on alansa ehdoton edelläkävijä ja uudistaja - jo vuodesta 2011 lähtien.
Meeting Park palvelee vuosittain jo yli 2.400 korkeatasoista kotimaista ja ulkomaista yritystä ja organisaatiota yli 10.000 varauksen edestä. Vuodesta 2011 saakka olemme tarjonneet puitteet ja asiantuntemuksen yli 75.000 erilaiselle ja jopa hyvinkin vaativille kokoukselle, tilaisuudelle ja kongressille - aina asiakaslähtöisesti ja täysin luottamuksellisesti ja turvallisesti.
yli 2.400 yritysasiakasta!
jo 10 vuotta edelläkävijänä
JOUSTAVA
Auki 24/7 kaikille –
1. ja Ainoana Pohjoismaissa!
Vuonna 2011 otimme ensimmäisenä Pohjoismaissa käyttöön ympärivuorokautisen 24/7 palvelukonseptin, jonka myötä palvelemme kaikkia yritysasiakkaita normaalisti myös nk. virka-ajan ulkopuolella ennakkovarauksesta esimerkiksi öisin, viikonloppuisin ja pyhinä.
TURVALLINEN
Aidosti luottamuksellinen ympäristö – 1. ja Ainoana Pohjoismaissa!
Vuonna 2011 esittelimme ensimmäisenä Pohjoismaissa yleisen salassapitovelvoitteen (NDA), jonka piirissä ovat kaikki vuokralaiset, kuukausiasiakkaat, kuin oma henkilökunta ja alihankkijat. Puolijulkiset kokous- ja etätyötilat ovat myös satunnaisten asiakkaiden ja vieraiden käytettävissä normaalina aukioloaikana ilman ko. sopimusvelvoitteita. Täytämme myös suomalaisten ja kansainvälisten viranomaisten turvallisuusvaatimukset.
ENNUSTETTAVA
Avoimet kiinteät ”all inclusive” hinnat – 1. Suomessa!
Vuonna 2011 esittelimme ensimmäisenä Suomessa täysin avoimen, läpinäkyvän ja ennustettavan nk. ”all inclusive” hinnoittelun. Esimerkiksi nk. toimistohuoneen vuokra sisältää kaikki peruspalvelut kuten siivoukset, kopiot, skannaukset, telefax, gigaset internetyhteydet, yhteiset keittiöt, lounge-, kokous- ja koulutustilat, postinkäsittelyn, sekä vastaanotto- ja asiakaspalvelun ja perusteknisen tuen ja vartioinnin.
HELPPO
Avoimet yhtenäiset hinnat kaikissa toimipisteissä – 1. Suomessa!
Vuonna 2011 esittelimme ensimmäisenä Suomessa täysin yhtenäisen ja kaikkia toimipisteitä koskevan hyvin yksinkertaisen hinnoittelun, jolloin kaikissa toimipisteissä on aivan samat kokous-, koulutus- ja etätyötilojen hinnat ja ehdot, sekä satunnaisille, että sopimusasiakkaille.*
TAVOITETTAVA
Videoneuvottelut osaksi normaalia kokousta – 1. Pohjoismaissa!
Vuonna 2012 esittelimme yhteistyössä Ciscon ja Polycomin kanssa aidot ja turvalliset videoneuvottelut osaksi normaalia kokoustamista nimellisellä kustannuksella (alk. 10,-/h). Kaikissa vuokrattavissa tiloissa (huoneissa) on valmiudet videoneuvotteluille.
MONIPUOLINEN
Ainutlaatuinen toimintaympäristö –
1. Suomessa!
Vuonna 2014 yhdistimme perinteisemmän toimistohotellin, kokous- ja koulutuskeskuksen ja business centerin sekä kauppakeskuksen palvelut ainutlaatuiseen uuteen koko Forumin korttelin kattavaan kokonaiskonseptiin, yhteistyössä Helsingin kauppakeskus Forumin ja sen omistaneen Föreningen Konstsamfundetin kanssa.
KUSTANNUSTEHOKAS
Ansaitse omien tilojen vuokrauksella –
1. Pohjoismaissa!
Vuonna 2020 otimme ensimmäisenä Pohjoismaissa käyttöön asiakkaille kokonaan vuokrattujen nimettyjen etätyötilojen ja huoneiden vajaakäytön (vapaana oleva aika) edelleen vuokrauksen, jolla asiakas voi tehostaa tilakäyttöä ja supistaa omia kustannuksia ja jopa tienata omalla vajaa käytöllä olevalla työpiteellä tai huoneella.
?
Lisää tulossa aivan lähiaikoina!
Jatkamme toimintamme kehittämistä tiiviissä yhteistyössä asiakkaiden ja kumppaneiden kanssa.
Taustaa
Business Meeting Park Oy perustettiin vuoden 2010 marraskuussa Kainuun kuntien omistaman maakunnallisen elinkeinotoiminnan kehittämisyhtiö Kainuun Etu Oy:n Spin-Offina. Tällöin elokuussa 2009 perustettu Kainuulaisten yritysten operatiivinen tukikohta päätettiin erottaa omaksi itsenäiseksi yhtiökseen.
Toimipisteen tavoitteena oli alun alkaenkin helpottaa etabloitumista, tarjoamalla tukikohdan jossa voisi kokoustaa, tehdä etätöitä ja saada tarvittavat toimitilat laajentumisen helpottamiseksi.
Yhtiöittämisen yhteydessä suoritettiin aiempien kokemusten pohjalta uuden Meeting Park konseptin määrittely ja tuotteistus, jossa avainasemassa oli helppous, nopeus, joustavuus sekä turvallisuus
Toiminta-ajatus
Tärkein tehtävämme on auttaa asiakkaitamme keskittymään olennaiseen eli liiketoimintaansa kasvattamiseen, samalla kun kehitämme itseämme ja kasvatamme yritystämme kannattavasti kohti päämääräämme.
Tarjoamme yrityksille heidän tarvitsemiaan kokous-, koulutus-, etätyö- ja toimistotiloja sekä niihin liittyviä palveluja keskitetysti parhailla sijainneilla ydinkeskustoissa, mahdollisimman helposti, joustavasti, turvallisesti ja kustannustehokkaasti.
Missio
Autamme yritysasiakkaita keskittymään olennaiseen, eli omaan liiketoimintaansa ja sen kasvattamiseen.
Visio
Alansa arvostetuin
Tahdomme olla alan arvostetuin toimija ja brändi. Meillä on asiantuntevin ja sitoutunein henkilökunta, tehokkaimmat menetelmät ja työkalut sekä intohimo auttaa asiakkaitamme onnistumaan liiketoimintansa kasvattamisessa.
Edelläkävijä ja esimerkki
Tuloksellinen vallankumous ja muutos syntyy sitoutuneista ihmisistä ja yhteistyökumppaneista, sekä selkeästä käsityksestä muutoksen tarpeesta ja tavoitteellisuudesta. Haluamme omalta osaltamme olla uudistamassa yritysten ja yhteistöjen operatiivista toimintatapaa ja vuorovaikutusta, sekä alan toimijoiden tarjoamaa ja yhteistyötapaa.
1/2011
Avattiin Meeting Park ESPA
Korkeavuorenkatu 30 A, 00130 Helsinki
250 m2

3/2011
Laajennettiin Meeting Park ESPA
Korkeavuorenkatu 30 A, 00130 Helsinki
+200 m2
8/2012
Laajennettiin Meeting Park ESPA
Korkeavuorenkatu 30 A, 00130 Helsinki
+250 m2
11/2012
Laajennettiin Meeting Park ESPA
Korkeavuorenkatu 30 A, 00130 Helsinki
+200 m2
9/2013
Avattiin Meeting Park KAMPPI
Salomonkatu 5 C, 00100 Helsinki
500 m2
9/2013
Aloitettiin yhteistyö
Sokos Hotelli Presidentti
4/2014
Solmittiin yhteistyökumppanuus Forum Capita Oy
Kauppakeskus FORUMIN kortteli
5/2014
Suljettiin Meeting Park ESPA
Korkeavuorenkatu 30 A, 00130 Helsinki
5/2014
Avattiin Meeting Park KUKONTORI
Kauppakeskus FORUM
Yrjönkatu 23 B, 00100 Helsinki
760 m2
9/2014
Avattiin Meeting Park CAMPUS
Kauppakeskus FORUM
Yrjönkatu 29 C, 00100 Helsinki
730 m2
9/2014
Avattiin Meeting Park FORUM
Kauppakeskus FORUM
Mannerheimintie 20 B, 00100 Helsinki
1920 m2
3/2016
Sponda Oyj osti Forumin "korttelin"
Kauppakeskus FORUM
6/2017
Toteutettiin ensimmäinen rahoituskierros
6/2017
Suljettiin Meeting Park KUKONTORI
Kauppakeskus FORUM
Yrjönkatu 23 B, 00100 Helsinki
9-11/2019
Uudistettiin Meeting Park KAMPPI
Salomonkatu 5 C, 00100 Helsinki
6/2021
Suljettiin Meeting Park CAMPUS
Kauppakeskus FORUM
Yrjönkatu 29 C, 00100 Helsinki
6/2021
Suljettiin Meeting Park FORUM
Kauppakeskus FORUM
Mannerheimintie 20 B, 00100 Helsinki
9/2021
Avataan Meeting Park KLUUVI
Kauppakeskus KLUUVI
Kluuvikatu 7, 00100 Helsinki
1800 m2
2022
Avataan Meeting Park ?
Julkistetaan syksyllä 2021
2022
Julkistetaan Meeting Park palvelu
Lisätietoja talvella 2021
Yhtiön omistaa 87 %:sti toimiva johto ja avainhenkilöt
toimitusjohtaja ja perustajaosakas
Kare Casals
010 5011 510
etunimi . sukunimi @ meetingpark.fi
info_outlineKonseptin kehittäjä ja operatiivisesta toiminnasta vastaava perustajaosakas, jolla on yli 30 vuoden kokemus liiketoiminnan kehittämisestä ja johtamisesta.
Ennen nykyistä tehtävää hän on toimi kehitysjohtajana maakunnallisen elinkeinotoiminnan kehittämisyhtiö Kainuun Etu Oy sekä eri johtotehtävissä yhtiöissä kuten Frugo, E-Finland Network, Aldata Solution, Sidus ja SOK.
Hän on toiminut myös sähköisen liiketoiminnan edunvalvojana Suomen Elektronisen kaupankäynnin yhdistys ry:n (ECF) toiminnanjohtajana ja myöhemmin puheenjohtajana, sekä hallituksen jäsenenä tai neuvonantajana mm. Teknologiateollisuus, Ohjelmistoyrittäjät, TEM (KTM), LVM, UM, Finpro, Tieke.
http://www.linkedin.com/in/casals