Palvelemme 24/7* Helsingin KLUUVISSA, KAMPPISSA ja RUOHOLAHDESSA (6/2022)   |   REKRYTOIMME!

Ajankohtaista

Ei vain tiloja, vaan korkeatasoista palvelua - luottamuksellisesti, ainoana Suomessa!

Kokous- ja toimistohotelli Meeting Park rekrytoi asiakaspalveluhenkistä henkilökuntaa koko- ja osa-aikaisiin työsuhteisiin Helsingin toimipisteisiin.

Kokous- ja toimistohotelli Meeting Parkin liiketoiminnan kasvaessa, etsimme nykyisiin ja tuleviin Helsingin toimipisteisiin sekä kokoaikaisia managereita ja tulevia koordinaattoreita (esimiehiä), että osa-aikaisia tuntityöntekijöitä asiakaspalvelutehtäviin, joilla mahdollistetaan Meeting Parkin asiakkaiden viihtyvyys ja toimipisteillemme tunnusomainen lämminhenkinen, laadukas ja korkeatasoinen palvelutaso.

  • ASIAKASPALVELU (20+) - osa- ja kokoaikainen
    Tehtäviin kuuluu asiakkaiden vastaanottoa, ohjausta ja neuvontaa, kokoustarjoilujen, varausten ja tukitehtävien hoitoa, sekä muita asiakaspalvelutehtäviä.

  • IT-TUKI (1-2) - osa- ja kokoaikainen
    Tehtäviin kuuluu normaalit IT-tukitehtävät, jotka käsittävät mm. ajureiden ja päivitysten asennuksia, laitteiden ja verkkojen ylläpitoa, videoneuvottelujen ja webinaarien hoitoa, sekä tarvittaessa myös muita asiakaspalvelutehtäviä.

  • HENKILÖSTÖHALLINTO (1) - määrä-, osa- tai kokoaikainen
    Toimenkuvaan kuuluu mm. rekrytoinnit, työvuorosuunnittelut, tuntiraporttien käsittelyt ja raportoinnit, sekä tarvittaessa muita asiakaspalveluun ja hallintoon liittyviä tehtäviä. Tehtävä on ensisijaisesti äitiyslomasijaisuus 31.12.2022 saakka, mutta vakinaistaminen on mahdollinen.

  • TALOUSHALLINTO (1) - määrä-, osa- tai kokoaikainen
    Toimenkuvaan kuuluu laskutusta ja myyntireskontran hoitoa, ostolaskujen tarkistuksia, sopimusten hallintaa ja yleishallintoa, sekä asiakaspalveluun liittyviä tehtäviä. Tehtävä on ensisijaisesti äitiyslomasijaisuus 31.12.2023 saakka, mutta vakinaistaminen on mahdollinen. 

  • OPERATIIVINEN MANAGER (1) - kokoaikainen (TÄYTETTY)
    Toimenkuvaan kuuluu 6.000 m2 Meeting Park OASIS -toimipisteen operatiivisen toiminnan johtajaminen ja kehittäminen yhdessä teamin kanssa. Tehtävä on kokoaikainen. 

Suosittu kokous- ja toimistomaailma Meeting Park on avannut uuden edustustason toimipisteen aivan Helsingin ydinkeskustassa sijaitsevassa KLUUVISSA, osoitteessa Kluuvikatu 7.

Itämerenkatu 14, Helsinki Ruoholahden metroaseman kiinteistöön avautuu toukokuussa 6000 m2 käsittävä ainutlaatuinen Meeting Park OASIS -niminen kokous-, koulutus- ja tapahtumakeskus.

joulukuusi 480Toivotamme Teille kaikille rakkaille asiakkaille ja kumppaneille Oikein Rauhallista Joulua ja Erinomaista Uutta Vuotta 2022!

Tulevien pyhäkauden aikana palvelemme hieman poikkeuksellisella aikataululla. Ennakkovarauksella palvelemme edelleen 24/7 – myös pyhinä, mutta 23.12.2021 – 6.1.2022 välisenä aikana päivystämme ainoastaan KLUUVIN toimipisteessä arkisin seuraavasti:

  • 23.12. klo 08.00 - 14.30
  • 24. - 26.12. suljettu
  • 27. - 31.12. klo 09.00 - 16.00
  • 6.1. suljettu

Palvelemme kuitenkin kaikissa toimipisteissämme (ennakko)varaustilanteen mukaisesti myös aukioloaikojen ulkopuolella 24/7. Tällöin pyydämme varmistamaan etukäteen varaukset henkilökunnaltamme 010 5011 501.

Erinomaista Joulua ja Uutta Vuotta 2022 toivoo Meeting Parkin pikkuväki! :-)

Nyt ilmainen Lapsiparkki Meeting Parkin asiakkaille!

Lapsiparkin tarkoitus on auttaa organisoimaan arkea – erityisesti näin joulun lähestyessä. Tiedämme kuinka haastavaa voi olla liiketoiminnan hoitaminen lapsiarjen keskellä, siksi haluamme tarjota lyhytaikaista lastenhoitoa kaikille sitä tarvitseville Meeting Parkin toimisto- ja kokousasiakkaille. Lapsiparkki on avoinna 1-8 vuotiaille terveille lapsille joka perjantai kello 8.00-16.00 ja enimmäismäärä on 4 lasta kerrallaan. Paikka tulee varata 5 arkipäivää ennen.