010 5011 501 Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. Online Varauspalvelu CHAT alakulmassa Palaute alakulmassa
AJANKOHTAISTA:   |   Palvelemme jopa 24/7 Helsingin KAMPPISSA ja KLUUVISSA (UUSI)   |   REKRYTOIMME KOKO- JA OSA-AIKAISIA TYÖNTEKIJÖITÄ!

Ajankohtaista

Ei vain tiloja, vaan korkeatasoista palvelua - luottamuksellisesti, ainoana Suomessa!

Kokous- ja toimistohotelli Meeting Park rekrytoi asiakaspalveluhenkistä henkilökuntaa koko- ja osa-aikaisiin työsuhteisiin Helsingin toimipisteisiin.

Kokous- ja toimistohotelli Meeting Parkin liiketoiminnan kasvaessa, etsimme nykyisiin ja tuleviin Helsingin toimipisteisiin sekä kokoaikaisia tulevia koordinaattoreita (esimiehiä), että osa-aikaisia tuntityöntekijöitä asiakaspalvelutehtäviin, joilla mahdollistetaan Meeting Parkin asiakkaiden viihtyvyys ja toimipisteillemme tunnusomainen lämminhenkinen, laadukas ja korkeatasoinen palvelutaso.

  • ASIAKASPALVELU (10+); Tehtäviin kuuluu asiakkaiden vastaanottoa, ohjausta ja neuvontaa, kokoustarjoilujen, varausten ja tukitehtävien hoitoa, sekä muita asiakaspalvelutehtäviä.

  • IT-TUKI (1); Tehtäviin kuuluu normaalit IT-tukitehtävät, jotka käsittävät mm. ajureiden ja päivitysten asennuksia, laitteiden ja verkkojen ylläpitoa, videoneuvottelujen ja webinaarien hoitoa, sekä tarvittaessa myös muita asiakaspalvelutehtäviä.

  • HENKILÖSTÖHALLINTO (1); Toimenkuvaan kuuluu mm. rekrytoinnit, työvuorosuunnittelut, tuntiraporttien käsittelyt ja raportoinnit, sekä tarvittaessa muita asiakaspalveluun ja hallintoon liittyviä tehtäviä. Tehtävä on ensisijaisesti äitiyslomasijaisuus 31.12.2022 saakka, mutta vakinaistaminen on mahdollinen.

  • TALOUSHALLINTO (1); Toimenkuvaan kuuluu laskutusta ja myyntireskontran hoitoa, ostolaskujen tarkistuksia, sopimusten hallintaa ja yleishallintoa, sekä asiakaspalveluun liittyviä tehtäviä. Tehtävä on ensisijaisesti äitiyslomasijaisuus 31.12.2023 saakka, mutta vakinaistaminen on mahdollinen.