Rekrytointi - Business Meeting Park
Helsingissä palvelee RUOHOLAHTI, KAMPPI ja KLUUVI  - ennakkovarauksesta 24/7.   |   REKRYTOIMME!

Ajankohtaista

Ei vain tiloja, vaan korkeatasoista palvelua - luottamuksellisesti, ainoana Suomessa!

Kokous- ja toimistohotelli Meeting Parkin liiketoiminnan kasvaessa, etsimme Helsingin nykyisiin (Ruoholahti, Kamppi ja Kluuvi) ja tuleviin toimipisteisiin koko- ja osa-aikaisia tuntityöntekijöitä asiakaspalvelutehtäviin, joilla mahdollistetaan Meeting Parkin asiakkaiden viihtyvyys ja toimipisteillemme tunnusomainen lämminhenkinen, laadukas ja korkeatasoinen palvelutaso.

  • ASIAKASPALVELU (15) - osa- ja kokoaikainen
    Tehtäviin kuuluu asiakkaiden vastaanottoa, ohjausta ja neuvontaa, kokoustarjoilujen, varausten ja tukitehtävien hoitoa, sekä muita asiakaspalvelutehtäviä.

  • IT-TUKI (2) - osa- ja kokoaikainen
    Tehtäviin kuuluu normaalit IT-tukitehtävät, jotka käsittävät mm. ajureiden ja päivitysten asennuksia, laitteiden ja verkkojen ylläpitoa, videoneuvottelujen ja webinaarien hoitoa, sekä muita asiakaspalvelutehtäviä.

  • HENKILÖSTÖHALLINTO (1) - määrä-, osa- tai kokoaikainen
    Toimenkuvaan kuuluu mm. rekrytoinnit, työvuorosuunnittelut, tuntiraporttien käsittelyt ja raportoinnit, sekä tarvittaessa muita asiakaspalveluun ja hallintoon liittyviä tehtäviä. Tehtävä on ensisijaisesti äitiyslomasijaisuus 31.12.2023 saakka, mutta vakinaistaminen on mahdollinen.

  • TALOUSHALLINTO (1) - määrä-, osa- tai kokoaikainen
    Toimenkuvaan kuuluu laskutusta ja myyntireskontran hoitoa, ostolaskujen tarkistuksia, sopimusten hallintaa ja yleishallintoa, sekä asiakaspalveluun liittyviä tehtäviä. Tehtävä on ensisijaisesti äitiyslomasijaisuus 31.12.2023 saakka, mutta vakinaistaminen on mahdollinen.