Palvelemme 24/7* Helsingin KLUUVISSA, KAMPPISSA ja RUOHOLAHDESSA (6/2022)   |   REKRYTOIMME!

Meeting Park REKRYTOI

Ei vain tiloja, vaan korkeatasoista palvelua - luottamuksellisesti, ainoana Suomessa!

Kokous- ja toimistohotelli Meeting Park rekrytoi asiakaspalveluhenkistä henkilökuntaa koko- ja osa-aikaisiin työsuhteisiin Helsingin toimipisteisiin.

Kokous- ja toimistohotelli Meeting Parkin liiketoiminnan kasvaessa, etsimme nykyisiin ja tuleviin Helsingin toimipisteisiin sekä kokoaikaisia managereita ja tulevia koordinaattoreita (esimiehiä), että osa-aikaisia tuntityöntekijöitä asiakaspalvelutehtäviin, joilla mahdollistetaan Meeting Parkin asiakkaiden viihtyvyys ja toimipisteillemme tunnusomainen lämminhenkinen, laadukas ja korkeatasoinen palvelutaso.

  • ASIAKASPALVELU (20+) - osa- ja kokoaikainen
    Tehtäviin kuuluu asiakkaiden vastaanottoa, ohjausta ja neuvontaa, kokoustarjoilujen, varausten ja tukitehtävien hoitoa, sekä muita asiakaspalvelutehtäviä.

  • IT-TUKI (1-2) - osa- ja kokoaikainen
    Tehtäviin kuuluu normaalit IT-tukitehtävät, jotka käsittävät mm. ajureiden ja päivitysten asennuksia, laitteiden ja verkkojen ylläpitoa, videoneuvottelujen ja webinaarien hoitoa, sekä tarvittaessa myös muita asiakaspalvelutehtäviä.

  • HENKILÖSTÖHALLINTO (1) - määrä-, osa- tai kokoaikainen
    Toimenkuvaan kuuluu mm. rekrytoinnit, työvuorosuunnittelut, tuntiraporttien käsittelyt ja raportoinnit, sekä tarvittaessa muita asiakaspalveluun ja hallintoon liittyviä tehtäviä. Tehtävä on ensisijaisesti äitiyslomasijaisuus 31.12.2022 saakka, mutta vakinaistaminen on mahdollinen.

  • TALOUSHALLINTO (1) - määrä-, osa- tai kokoaikainen
    Toimenkuvaan kuuluu laskutusta ja myyntireskontran hoitoa, ostolaskujen tarkistuksia, sopimusten hallintaa ja yleishallintoa, sekä asiakaspalveluun liittyviä tehtäviä. Tehtävä on ensisijaisesti äitiyslomasijaisuus 31.12.2023 saakka, mutta vakinaistaminen on mahdollinen. 

  • OPERATIIVINEN MANAGER (1) - kokoaikainen (TÄYTETTY)
    Toimenkuvaan kuuluu 6.000 m2 Meeting Park OASIS -toimipisteen operatiivisen toiminnan johtajaminen ja kehittäminen yhdessä teamin kanssa. Tehtävä on kokoaikainen. 

Kokous- ja toimistohotelli Meeting Park rekrytoi asiakaspalveluhenkistä henkilökuntaa koko- ja osa-aikaisiin työsuhteisiin Helsingin toimipisteisiin.

Kokous- ja toimistohotelli Meeting Parkin liiketoiminnan kasvaessa, etsimme nykyisiin ja tuleviin Helsingin toimipisteisiin sekä kokoaikaisia managereita ja tulevia koordinaattoreita (esimiehiä), että osa-aikaisia tuntityöntekijöitä asiakaspalvelutehtäviin, joilla mahdollistetaan Meeting Parkin asiakkaiden viihtyvyys ja toimipisteillemme tunnusomainen lämminhenkinen, laadukas ja korkeatasoinen palvelutaso.

Avoimet tehtävät:

  • ASIAKASPALVELU (10-20) - osa- ja kokoaikainen
    Tehtäviin kuuluu asiakkaiden vastaanottoa, ohjausta ja neuvontaa, kokoustarjoilujen, varausten ja tukitehtävien hoitoa, sekä muita asiakaspalvelutehtäviä.

  • IT-TUKI (1-2) - osa- ja kokoaikainen
    Tehtäviin kuuluu normaalit IT-tukitehtävät, jotka käsittävät mm. ajureiden ja päivitysten asennuksia, laitteiden ja verkkojen ylläpitoa, videoneuvottelujen ja webinaarien hoitoa, sekä tarvittaessa myös muita asiakaspalvelutehtäviä.

  • HENKILÖSTÖHALLINTO (1) - määrä-, osa- tai kokoaikainen
    Toimenkuvaan kuuluu mm. rekrytoinnit, työvuorosuunnittelut, tuntiraporttien käsittelyt ja raportoinnit, sekä tarvittaessa muita asiakaspalveluun ja hallintoon liittyviä tehtäviä. Tehtävä on ensisijaisesti äitiyslomasijaisuus 31.12.2022 saakka, mutta vakinaistaminen on mahdollinen.

  • TALOUSHALLINTO (1) - määrä-, osa- tai kokoaikainen
    Toimenkuvaan kuuluu laskutusta ja myyntireskontran hoitoa, ostolaskujen tarkistuksia, sopimusten hallintaa ja yleishallintoa, sekä asiakaspalveluun liittyviä tehtäviä. Tehtävä on ensisijaisesti äitiyslomasijaisuus 31.12.2023 saakka, mutta vakinaistaminen on mahdollinen. 

  • OPERATIIVINEN MANAGER (1) - kokoaikainen (TÄYTETTY)
    Toimenkuvaan kuuluu 6.000 m2 Meeting Park OASIS -toimipisteen operatiivisen toiminnan johtajaminen ja kehittäminen yhdessä teamin kanssa. Tehtävä on kokoaikainen. 

 

Vastuuta ja kehitysmahdollisuuksia

Meeting Park toimii joustavasti ja ketterästi ilman turhaa byrokratiaa siten, että osa-aikaiset työntekijät toimivat yhdessä kokoaikaisten koordinaattoreiden ohjauksessa, jotka vuorostaan toimivat tiiminä siten, että jokaisella on oma vastuualueensa. Tehtävien määrittelyssä huomioimme henkilöiden koulutuksen, työkokemuksen ja kehittymistoiveet. Osa-aikaisuus sopii erinomaisesti myös opiskelijoille.

Kannustava ja positiivinen työyhteisö

Tarjoamme rennon, joustavan, ja positiivisen yhteisöllisen ilmapiirin, erinomaisen ihanat työkaverit ja asiakkaat, sekä taatusti mielenkiintoisen ja vaihtelevan työn, jossa on mahdollisuus verkostoitua ja edetä yhä haasteellisempiin työtehtäviin toiveiden ja valmiuksien pohjalta. Henkilöstön tyytyväisyys on erittäin korkea ja palkkataso on alan keskitasoa korkeampi ja kannustavampi.

Meeting Park palvelee varauksesta jopa ympäri vuorokauden 24/7, myös viikonloppuisin ja pyhinä, mutta normaalisti työajat ovat arkisin klo 06.30–20.00 välisenä aikana.

 

Rakkaudesta asiakaspalveluun

Valittavilta henkilöiltä edellytämme aitoa positiivista asiakaspalveluasennetta, luotettavuutta, tehokkuutta ja vastuullisuutta, sekä oma-aloitteisuutta. Aikaisempi kokemus asiakaspalvelutyöstä on eduksi, mutta ei välttämätöntä, sillä perehdytämme ja koulutamme ao. tehtäviin. Työn vaihtelevuuden vuoksi organisointi- ja priorisointitaidosta, sekä joustavuudesta on merkittävää apua tehtävien hoidossa. Hakijoilta toivomme vähintään suomen ja englannin kielen hyvää hallintaa. Muu kielitaito on aina eduksi ja hyödyksi. Tehtävistä riippuen teetämme meille rekrytoitavista henkilöistä turvallisuusselvityksen.

Lisätiedot ja hakemukset:

Valitettavasti emme ehdi vastata puhelintiedusteluihin. Kaikki tiedustelut ja kuvalliset hakemukset pyydetään toimittamaan sähköpostitse osoitteeseen Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

Business Meeting Park Oy on yksityisessä suomalaisessa omistuksessa oleva kasvuyhtiö, joka on tarjonnut jo vuodesta 2011 saakka yrityksille keskitetysti monipuoliset, juostavat ja luottamukselliset kokous-, koulutus- ja työtilat, sekä näihin liittyvät korkeatasoiset palvelut - ympäri vuorokauden 24/7. Tänä aikana, Meeting Park on tarjonnut puitteet jo yli 80.000 erilaiselle tilaisuudelle, ja yhtiöllä on yli 2.400 kotimaista ja kansainvälistä yritys- ja yhteisöasiakasta. Yhtiön toimipisteet sijaitsevat Helsingissä metroasemien välittömässä läheisyydessä Kluuvissa, Kampissa ja Ruoholahdessa.

Sijainnit Helsingissä:

Sijainnit Helsingin ydinkeskustassa

Meeting Park KAMPPI
Salomonkatu 5 C, 00100 Helsinki

Meeting Park KAMPPI, Salomonkatu 5 C, 00100 Helsinki

Meeting Park KLUUVI
Kluuvikatu 7, 00100 Helsinki

Meeting Park KLUUVI, Kluuvikatu 7, 00100 Helsinki

Meeting Park OASIS - Ruoholahti
Itämerenkatu 14, 00180 Helsinki

Meeting Park OASIS - Ruoholahti, Itämerenkatu 14, 00180 Helsinki

Pin It