010 5011 501 Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. Online Varauspalvelu CHAT alakulmassa Palaute alakulmassa

AJANKOHTAISTA:   |   Palvelemme edelleen 24/7   |   Nyt jopa 500 henkilön kokoukset, koulutukset ja tilaisuudet sallittu. Lue lisää tästä.   |  

Meeting Park edelleen auki - kokoustaminen sallittu (päivitetty 1.6.)

Ei vain tiloja, vaan korkeatasoista palvelua - luottamuksellisesti, ainoana Suomessa!

Vaikka elämme hyvin poikkeuksellisia aikoja maailmanlaajuisesti, niin Meeting Park palvelee yritysasiakkaitaan edelleen suurella sydämellä, asiantuntemuksella ja luottamuksellisesti – tarvittaessa ympäri vuorokauden 24/7. Kokoustoimintaan koskeneet rajoitukset ovat myös hellittämässä ja nyt on mahdollista järjestää jopa 500 henkilön tilaisuuksia. Lue lisää alla olevasta yhteenvedosta.  

Helsinki, Mannerheimintie 20 BFORUM PÄIVYSTÄÄ

Suomeen julistetun poikkeustilan seurauksena Meeting Park sopeuttaa toimintaansa siten, että tänä aikana normaali päivystys on auki vain Forumissa (Mannerheimintie 20 B) arkisin klo 09.00 – 16.00, ja kaikissa muissa toimipisteissä olemme paikalla ainoastaan ennakkovarauksen mukaisesti. Näin ollen, kaikkiin toimipisteisiin voi tehdä edelleen ennakkovarauksia, myös 24/7, mutta suosittelemme keskittämään kokoukset Meeting Park FORUM -toimipisteeseen.

RAJOITUKSET JA SUOSITUKSET

Yhteenveto Valtioneuvoston ja Aluehallintoviraston kokoustamista koskeviin päätöksiin, rajoituksiin ja suosituksiin liittyen;

Meeting Parkin kokous- ja koulutustilojen vuokraustoiminta jatkuu edelleen normaalisti, huomioiden Valtioneuvoston ja Aaluehallintoviraston kulloinkin voimassa olevat määräykset ja suositukset. Meeting Parkissa huolehdimme mm. tilaisuuden hygieniaan liittyvistä järjestelyistä ja tilajärjestelyin riittävästä fyysisestä väljyydestä. Päivitämme näitä tietoja sitä mukaan kun ohjeistuksia tulee lisää.

meeting roomsJOPA 500 HENGEN KOKOUKSET - SALLITTU 

"Aluehallintovirastojen 19.5.2020 antama määräys sallii järjestää sisä- ja ulkotiloissa enintään 50 hengen yleisiä kokouksia ja yleisötilaisuuksia. Sisätiloissa ja alueellisesti rajatuissa ulkotiloissa voidaan tarkemmilla ehdoilla (mm. hygieniä) kuitenkin järjestää yleisötilaisuuksia sekä yleisiä kokouksia, joihin osallistuu 51-500 henkeä." (Lähde: AVI)

Rajoitukset eivät koske työpaikkojen normaalia toimintaa ja esimerkiksi sisäisiä tai yksityisiä kokouksia. 

"Yleinen kokous tarkoittaa mielenosoitusta tai muuta kokoontumisvapauden käyttämiseksi järjestettyä tilaisuutta, johon muutkin kuin nimenomaisesti kutsutut voivat osallistua tai jota he voivat seurata.Yleisötilaisuudella tarkoitetaan yleisölle avoimia huvitilaisuuksia, kilpailuja, näytöksiä ja muita niihin rinnastettavia tilaisuuksia, joihin osallistutaan osallistujan omasta aloitteesta. Yleisötilaisuuden käsitteen piiriin ei kuulu jatkuvaluonteinen, normaali palvelutoiminta ja muu tiloissa yleisesti harjoitettava toiminta. Jatkuvaluonteinen normaalitoiminta ei ole yleisötapahtuma. Aluehallintovirastojen antamat määräykset kokoontumisrajoituksista eivät koske tällaista toimintaa. Myöskään yksityistilaisuudet, kuten yksityisten henkilöiden järjestämät hääjuhlat ja illanvietot, eivät ole yleisötilaisuuksia." (Lähde: AVI)

congress centerKORKEAKOULUJEN JA OPPILAITOSTEN KOULUTUKSET - TILAT KÄYTÖSSÄ!

"Aluehallintovirastot ovat 13.5.2020 antaneet tartuntatautilain mukaiset määräykset oppilaitosten ja korkeakoulujen tilojen rajoitetusta käyttöönotosta. Määräykset ovat voimassa 14.5.–13.6.2020, ja ne koskevat lukioiden, ammatillisten oppilaitosten, ammattikorkeakoulujen, yliopistojen ja vapaan sivistystyön sekä aikuisten perusopetuksen tiloja. Tiloja voidaan 14.5.2020 alkaen käyttää lähiopetukseen ja muuhun koulutuksen järjestäjän järjestämään toimintaan edellyttäen, että tiloissa noudatetaan opetus- ja kulttuuriministeriön ja Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen 11.5.2020 antamaa ohjetta sekä huomioidaan koronaviruksen leviämisen ehkäiseminen." (Lähde: AVI)

JOUSTAVAMMAT EHDOT

Näin hyvin poikkeuksellisen tilanteen vuoksi, myös Meeting Park pyrkii omalta osaltaan auttamaan asiakkaitaan, ja on siksi muuttanut peruutusehtojaan joustavammiksi seuraavasti;

  • Ennen 17.3.2020 tehtyjen ja poikkeustilan aikaan (18.3. – 31.5.) pidettäväksi tarkoitettujen varausten ajankohtaa voi muuttaa pidettäväksi viimeistään 31.12.2020 saatavuuden mukaisesti yhden kerran ilman peruutus- tai muutoskuluja, poikkeuksena tarjoilujen ym. järjestelyjen aiheuttamat kolmansien osapuolten pakolliset kulut. Jos uuden ajankohdan tilaisuutta ei kuitenkaan pidetä, niin veloitamme tämän alkuperäisen varauksen mukaiset peruutus- tai/ja muutoskulut.
  • Poikkeustilan aikaan (18.3. – 31.5.) tehtyjen ja sinä aikana pidettävien varausten suhteen noudatamme kaikkien, myös satunnaisten asiakkaiden varausten suhteen nk. kuukausiasiakkaiden huomattavasti joustavampia ja edullisempia peruutusehtoja.
  • Muina ajankohtina normaalit varausehdot pätevät.

video conferencingVIDEONEUVOTTELUJA – JOPA TÄYSIN VIRTUAALISESTI

Meeting Park auttaa järjestämään myös videoneuvotteluja pelkän kannettavan tietokoneen tai älypuhelimen avulla, jolloin etäosallistuminen kokouksiin, työpalavereihin tai koulutuksiin helpottuu merkittävästi. Esimerkiksi videoneuvottelulla (etänä) osallistumisen kustannukset ovat vain alk. 20,- €/tunti + alv - riippumatta henkilömäärästä. Kannattaa kysyä myös nettilähetyksistä. Lisätietoja saa henkilökunnaltamme.

OLEMME VARAUTUNEET - MYÖS COVID-19

Meeting Park on jo 10 vuoden kokemuksella varautunut ja ottanut jo aiemmin käyttöön influenssakauden tehostetut siivoukset, jolloin on lisätty merkittävästi siivouskertoja ja laajuutta, samalla kun olemme lisänneet entisestään käsidesin saatavuutta vessoissa, keittiöissä, auloissa ja kokoustiloissa.

Meeting Parkissa on tehty myös muutoksia oman henkilökunnan työvuorojen ja toimipisteiden kierrätykseen, joilla ehkäistään osaltaan riskejä omalle toiminnalle ja asiakkaille. Meeting Parkille turvallisuus on aina ollut toiminnan peruslähtökohta ja suhtaudumme kaikkiin turvallisuuteen liittyviin asioihin asian kuuluvalla vakavuudella.

Jokaisen kokouksen jälkeen, desinfioidaan/pyyhitään mm. kokoustilan;

  • pöytätasot
  • tuolien käsinojat ja selkänojien ylätuet
  • ovien kahvat (sisältä ja ulkoa)
  • kauko-ohjaimet ja HDMI-johdon muovinen pää (johon tartutaan)

Joka arkipäivä 3-4 kertaa päivässä desinfioidaan/pyyhitään mm;

  • hissien painonapit (sisältä ja ulkoa)
  • ulko-ovien kahvat (sisältä ja ulkoa)
  • WC kahvat (sisältä ja ulkoa)
  • WC vesihanat
  • sekä muut kohteet, joita asiakkaat koskevat säännöllisesti

Meeting Park on jo tuonut mm. sisääntulojen yhteyteen desinfiointiaineitta esimerkiksi kokouksiin tulevien asiakkaiden käyttöön.

job RAJOITUKSIA ASIAKKAILLE

Meeting Parkin tiloihin EI saa tulla karanteenin piirissä olevia henkilöitä. Pyydämme myös kaikkia influenssan ym. tarttuvan taudin omaavia ja läheisiä huomioimaan aina mahdolliset normaalit tartuntavaarat ja jäämään mielellään etätöihin.

Jos Meeting Parkin vuokralaisen tiloissa työskentelevä henkilö sairastuu koronavirukseen ja/tai joutuu lähipiirin vuoksi karanteeniin, niin tästä tulee ilmoittaa välittömästi Meeting Parkin henkilökunnalle, jolloin Meeting Park mm. suorittaa normaalina varotoimenpiteenä ao. tiloissa peruspuhdistuksen ja desinfioinnin. Sairastumisen yhteydessä myös samoissa tiloissa (huoneissa) työskentelevät muut henkilöt ovat automaattisesti viranomaisten määräämän karanteenin piirissä.

Tarkempia tietoja löytyy mm. 3.3. julkaistusta asiakastiedotteesta

LISÄTIETOJA

010 5011 501 /  Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. / CHAT sivun oikeassa alareunassa

Ystävällisin terveisin,

Business Meeting Park Oy ja sen henkilökunta,

Kare Casals
toimitusjohtaja

(Julkaistu 17.3.)
(Päivitetty 30.3. uusi suppeampi päivystysaika 07.30 - 19.00 => 09.00 - 16.00)
(Päivitetty 5.5. Valtioneuvoston ja Aluehallintoviraston kokoontumista koskevien rajoitusten sisältö)
(Päivitetty 1.6. Valtioneuvoston ja Aluehallintoviraston kokoontumista koskevien rajoitusten sisältö)