010 5011 501 Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. Online Varauspalvelu CHAT alakulmassa Palaute alakulmassa

AJANKOHTAISTA:   |   Palvelemme 24/7   |   Olemme COVID-19 turvallinen ympäristö. Lue lisää..   |   10 VUOTTA JUHLATARJOUKSET

Meeting Park auki normaalisti - COVID-19 vaikutukset huomioitu

Ei vain tiloja, vaan korkeatasoista palvelua - luottamuksellisesti, ainoana Suomessa!

Vaikka elämme poikkeuksellisia aikoja maailmanlaajuisesti, niin Meeting Park palvelee yritysasiakkaitaan edelleen suurella sydämellä turvallisesti, asiantuntemuksella ja luottamuksellisesti – tarvittaessa ympäri vuorokauden 24/7. Kokoustamista koskeneet rajoitukset ovat myös hellittäneet. Lue lisää alla olevasta yhteenvedosta.  

Helsinki, Mannerheimintie 20 BFORUM PÄIVYSTÄÄ KESKITETYSTI

Meeting Park päivystää Forumissa (Mannerheimintie 20 B) normaalisti aina arkisin klo 07.00 - 19.00. Kaikissa muissa toimipisteissä (Campus ja Kamppi) olemme vielä elokuun ajan paikalla päivystämässä ainoastaan ennakkovarauksesta. Näin ollen, kaikkiin toimipisteisiin voi tehdä varauksia, myös 24/7.

KOKOUKSET JA KOULUTUKSET SALLITTU

meeting rooms

Meeting Parkin kokous- ja koulutustilojen vuokraustoiminta jatkuu edelleen normaalisti, huomioiden Valtioneuvoston ja Aaluehallintoviraston kulloinkin voimassa olevat määräykset ja suositukset. Meeting Parkissa huolehdimme mm. tilaisuuden hygieniaan liittyvistä järjestelyistä ja tilajärjestelyin riittävästä fyysisestä väljyydestä. 

VIDEONEUVOTTELUT JA NETTILÄHETYKSET

Meeting Park on ollut Suomen suurimpia videoneuvottelupalvelujen tarjoaja jo 10 vuoden ajan. Käytämme luotettavia ja turvallisia Ciscon ja Polycomin videoneuvottelulaitteita. Meeting Parkin järjestämiin videoneuvotteluihin voi myös osallistua etänä vaikka kannettavan tietokoneen tai älypuhelimen internet-selaimen avulla, jolloin etäosallistuminen kokouksiin, työpalavereihin tai koulutuksiin on erittäin helpoa alk. 20,- €/tunti (alv 0%) - riippumatta henkilömäärästä. Myös hybriditilaisuukset ja nettilähetykset (streaming) ovat arkipäivää Meeting Parkissa. Lisätietoja videoneuvotteluista ja niiden turvallisuudesta.

OLEMME VARAUTUNEET - COVID-19 TURVALLINEN YMPÄRISTÖ

Meeting Park on jo 10 vuoden kokemuksella varautunut ja ottanut jo aiemmin käyttöön influenssakauden tehostetut siivoukset, jolloin on lisätty merkittävästi siivouskertoja ja laajuutta, samalla kun olemme lisänneet entisestään käsidesin saatavuutta vessoissa, keittiöissä, auloissa ja kokoustiloissa. Meeting Parkissa on tehty myös muutoksia oman henkilökunnan työvuorojen ja toimipisteiden kierrätykseen, joilla ehkäistään osaltaan riskejä omalle toiminnalle ja asiakkaille. Meeting Parkille turvallisuus on aina ollut toiminnan peruslähtökohta ja suhtaudumme kaikkiin turvallisuuteen liittyviin asioihin asian kuuluvalla vakavuudella.

Seuraavassa muutamia käytännön asioita:

Muista käsihygienia

Suosittelemme käyttämään käsihuuhdetta tullessanne Meeting Parkin tiloihin ja myös pitkin kokouspäivää. Käsihuuhdetta on saatavilla vastaanotoissa, WC-tiloissa, asiakaskeittiöissä, auloissa ja kokoustiloissa.

Kunnioita turvavälejä

Suosittelemme välttämään kättelyjä ja säilyttämään vähintään 1 m turvavälit muihin asiakkaisiin ja henkilökuntaan kaikissa tilanteissa altistumisten välttämiseksi. Huomioimme myös Aluehallintoviraston määräykset ja suositukset mm. riittävästä fyysisestä väljyydestä tilajärjestelyin.

Lämmön mittaus

Asiakkaat voivat vapaaehtoisesti tarkistuttaa lämpönsä vastaanotossa infrapunamittareilla ilman fyysistä kosketusta.

Hengityssuojaimet

Hengityssuojaimen pitäminen on vapaaehtoista, mutta hengityssuojaimen käyttö on erittäin vahvasti suositeltavaa kaikissa tiloissa ja tilanteissa joissa turvavälin (1-2 m) pitäminen on ongelmallista. Vastaanotossa on tarvittaessa saatavilla hengityssuojaimia rajoitetusti, joita voi ostaa 1,50 € kappalehintaan (sis. alv 24%).

Jatkuva puhdistus

Meeting Parkissa toteutetaan jo 10 vuoden kokemuksella tehostetut siivoukset.

Jokaisen kokouksen jälkeen, desinfioidaan/pyyhitään mm. kokoustilan;

  • pöytätasot
  • tuolien käsinojat ja selkänojien ylätuet
  • ovien kahvat (sisältä ja ulkoa)
  • kauko-ohjaimet ja HDMI-johdon muovinen pää (johon tartutaan)

Joka arkipäivä 3-4 kertaa päivässä desinfioidaan/pyyhitään mm;

  • hissien painonapit (sisältä ja ulkoa)
  • ulko-ovien kahvat (sisältä ja ulkoa)
  • WC kahvat (sisältä ja ulkoa)
  • WC vesihanat
  • sekä muut kohteet, joita asiakkaat koskevat säännöllisesti

Meeting Park on jo tuonut mm. sisääntulojen yhteyteen desinfiointiaineitta esimerkiksi kokouksiin tulevien asiakkaiden käyttöön.

Tieto osallistujista

Meeting Park on yksityinen tila, emmekä kerää tietoja yksittäisten kokousten osallistujista. Mutta, tartunnanjäljityksen helpottamiseksi kokousten järjestäjillä (tilaajalla) tulee olla (yhteys)tiedot kaikista osallistuneista henkilöistä.

Rajoituksia asiakkaille

Meeting Parkin tiloihin EI saa tulla hengitys-oireisia tai karanteenin piirissä olevia henkilöitä, edes hengitysmaskilla varustettuna.

Pyydämme myös influenssan ym. tarttuvan taudin omaavia ja läheisiä huomioimaan tartuntariskit ja jäämään etätöihin.

Meeting Parkin henkilökunnalle tulee ilmoittaa mahdollisimman pian, jos sen tiloissa ollut henkilö sairastuu koronavirukseen ja/tai joutuu lähipiirin vuoksi karanteeniin.

Tarkempia tietoja löytyy mm. 3.3. julkaistusta asiakastiedotteesta

LISÄTIETOJA

010 5011 501 /  Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. / CHAT sivun oikeassa alareunassa

Ystävällisin terveisin,

Business Meeting Park Oy ja sen henkilökunta,

Kare Casals
toimitusjohtaja

(Julkaistu 17.3.)
(Päivitetty 30.3. uusi suppeampi päivystysaika 07.30 - 19.00 => 09.00 - 16.00)
(Päivitetty 5.5. Valtioneuvoston ja Aluehallintoviraston kokoontumista koskevien rajoitusten sisältö)
(Päivitetty 1.6. Valtioneuvoston ja Aluehallintoviraston kokoontumista koskevien rajoitusten sisältö)
(Päivitetty 11.8. Aukioloajat, ja poistettu vanhoja rajoituksia koskevia kohtia)
(Päivitetty 17.8. Ohjeistyksia)

Pin It