

Tiloja monipuolisesti erilaisiin tarpeisiin
Kokoukset
Lähes 40 erilaista edustavaa tilaa; isoa pöytää, sohvaa, U, O, ym. muotoja - aina jopa 150 henkilölle.
Koulutukset
Useita erikokoisia luokkia aina 10 henkilöstä jopa 130 henkilöön luokkamuodossa.
Seminaarit ja kongressit
Isoja kokoustiloja voidaan yhdistää siten, että saadaan erillisiä luento-, ryhmätyö- ja esittelytiloja. Seminaaritilassa enimmäismäärä on 150 henkilöä.
Workshopit
Valitse tila, kalustus ja varustus; pöydillä, tuoleilla, sohvilla tai ilman mitään.
Videoneuvottelut ja Webinaarit
Kaikissa tiloissa onnistuu videoneuvottelut (Cisco & Polycom) ja webinaarien lähetykset (mm. Youtube).
Välimiesmenettelyt
Vuosien kokemuksella luotettu turvallinen ympäristö myös kansainvälisille välimiesmenettelyille.
Juhlat ja edustustilaisuudet
Juhlat, Cocktail ym. edustustilaisuudet Forumissa 150 henkilölle ja Campuksella jopa 300 henkilölle.
Minimessut ja tapahtumat
730 m2 keskus tarjoaa mahdollisuuden järjestää esimerkiksi seminaarin ohessa omat minimessut.
yli 1000 varausta kuukausittain
Ammattitaidolla ja suurella sydämellä jo vuodesta 2011.
Palveluja asiantuntevasti - Suurella sydämellä
Jo yli 75.000 kokouksen ja tilaisuuden kokemuksella.
Henkilökohtaista palvelua
- jopa 24/7
Tuttu lämmin ja asiakaspalvelusta nauttiva henkilökuntamme on aina paikan päällä vastaanottamassa, ohjaamassa ja tukemassa Teitä ja Asiakkaitanne - varauksesta jopa 24/7.
Ruokaa ja juomaa
Täyden palvelun catering. Lounaat voi nauttia kokoustiloissa, aulassa ja lounge-alueella tai ravintoloissa. Myös omat eväät on sallittu.
Videoneuvottelut
Kaikissa tiloissamme on vakiona tai valmiudet aidoille turvallisille videoneuvotteluille (Cisco / Polycom). Näihin voi osallistua ympäri myös maailmaa internetselaimella tietokoneella, padilla tai matkapuhelimella.
Webinaarit ja nauhoitukset
Kaikissa tiloissa on valmiudet myös Webinaareille (nettilähetys) joita voi seurata esimerkiksi Youtube -kanavan kautta avoimesti tai kutsusta, ja nämä lähetykset voidaan nauhoittaa.
Puhelinkonferenssit
Useimmissa tiloissa on valmius myös puhelinkonferensseihin.
Ilmoittautumispalvelu
Hyödynnä meidän ilmoittautumispalvelua tilaisuuksien rekisteröintiin ja hallintaan.
Turvajärjestelyt
Tarjoamme luottamuksellisen (NDA) ympäristön. Pystymme myös vastaamaan esimerkiksi suomalaisten ja kansainvälisten viranomaisten turvallisuusvaatimuksiin ja -järjestelyihin.
Tapahtumajärjestely
Huolehdimme puolestanne tarvittaessa myös kaikista tilaisuutenne käytännön järjestelyistä vuosien kokemuksella.
Tekninen tuki
24/7 päivystävä tekninen tuki on paikalla tarvittaessa muutamassa minuutissa. Tuen voi myös tilata päivystämään tilaisuuden ajaksi.
Projektipäällikkö
Tapahtumien järjestäminen sisältää paljon suunnittelua ja muuttuvia osia; jätä kaikki murheet ja stressi ammattilaiselle - ja nauti tilaisuudesta!
favorite10 LOISTAVAA SYYTÄfavorite
Keskeinen sijainti
Aivan Helsingin ydinkeskustassa, kauppakeskus FORUMISSA, rautatieaseman, Kampin ja Stockmannin välissä.
Erinomaiset yhteydet
100 m säteellä löytyy kaikki; rautatieasema, ratikat, metro, linja-autoasema ja parkkihallit - kulku myös kuivin jaloin.
Laaja palvelutarjonta
Omien palvelujen lisäksi tarjolla myös Forumin yli 140 liikkeen, kahvilan ja ravintolan palvelut.
Helppo ja mutkaton
Pyrimme tekemään kaikki mahdollisimman helpoksi asiakkaillemme.
Yksinkertainen avoin hinnoittelu
Arvostamme yksinkertaisuutta ja avoimutta. Siksi meillä on vain muutama hintakategoria jotka ovat voimassa kaikkialla. Ei yllätyksiä tai piilokustannuksia!
Turvallinen ja luottamuksellinen
Yleisen salassapitovelvoitteen johdosta pystymme tarjoamaan luottamuksellisen ympäristön mm. sopimusneuvotteluille ja välimiesmenettelyille.
Joustava toimintatapa
Ymmärrämme asiakkaittemme nopeastikin muuttuvia tarpeita ja toiveita. Hinnoittelu ja ehdot mahdollistavat joustavuuden.
Edustavat toimivat ja valoisat tilat
Kaikki edustavat tilat ovat ikkunallisia ja varustettu toimivalla, turvallisella ja käytössä testatulla tekniikalla.
Monipuolinen varustus ja valmius
Kaikki kokoustilat ovat täysin varusteltuja ja niissä on mm. monipuoliset tekniset valmiudet video- ja puhelinkonferenseihin.
Ammattitaidolla
jo 75.000 varausta
Palveluksessanne jo vuodesta 2011. Palveluksiamme käyttää lähes 2.000 yritystä yli 10.000 varauksen edestä vuosittain.
Yksinkertainen ja Avoin hinnoittelu
Tilojen hinnat perustuvat tilan kokoon, eivävätkä ole riipuviaisia henkilömäärästä, kalustuksesta tai sijainnista. Samat hinnat voimassa kaikissa toimipisteissä.

Pieni huone ~12 m2
25,00 €/h

Normaali huone <40 m2
50,00 €/h

Iso huone >40 m2
100,00 €/h
Ilman tarjoiluja 150,00 €/h
K a n t a - a s i a k k a i l l a j o p a 7 0 % e d u l l i s e m m a t h i n n a t !
Tuntihinnat ovat voimassa arkisin ja lauantaisin klo 06.00 – 22.00. Muina aikoina, eli öisin (22.00-06.00) ja Sunnuntaisin veloitamme satunnaisilta asiakkailta päivystyslisän jonka suuruus on +50 % ao. tilan tuntihinnasta. Kuukausiasiakkaat voivat käyttää varaamiaan tilojaan itsenäisesti 24/7 omilla avaimillaan. Pidätämme oikeuden hinnan muutoksiin. Kaikki ilmoitetut hinnat ovat arvonlisäverottomia (alv 0%). Hintoihin lisätään kulloinkin voimassa olevat arvonlisäverot.
Uusi asiakas:
Varaa nyt ja hyödynnä 50% alennus
Tutustumistarjous koskee tilan vuokraa ja vain organisaation ensimmäistä varausta,
eikä sitä voida yhdistää muihin tarjouksiin.
Usein esitetyt kysymykset (FAQ)
Löydätte vastauksia yleisempiin kysymyksiin alla olevista otsikoista.
Oletteko auki ympäri vuorokauden 24/7?keyboard_arrow_up
Kyllä — ennakkovarauksesta olemme auki 24/7 - myös pyhinä. Normaalisti henkilökuntamme palvelee Forumin toimipisteessä arkisin klo 07.00 - 19.00.
room_serviceOnko teillä vastaanottoa ja kokousemäntä/-isäntä paikalla?keyboard_arrow_up
Kyllä — henkilökuntamme on paikalla vastaanottamassa ja ohjaamassa asiakkaita aina kun toimipiste on normaalisti tai varauksesta auki . Kanta-asiakkaat (sopimusasiakkaat) voivat kokoustaa ja käyttää varattuja tiloja itsenäisesti ympäri vuorokauden omilla avaimillaan.
Mikä on tilojen varustus?keyboard_arrow_up
Kaikki kokoustilat on täysin varustettuja. Näistä löytyy mm;
- isot ikkunat
- iso näyttö tai videotykki
- flappitaulu(t)
- gigaset internetyhteydet
- tehokas ilmanvaihto
- himmennettävät valot (useimmissa)
- hyvä vaimennettu akustiikka (ei kaikua)
- äänieritys
- äänentoisto (osassa - valmius kaikissa)
sekä valmiudet mm.;
- puhelinkonferensseihin,
- videoneuvotteluille
- webinaareille
Huonekohtaisesti esittelytiedoista löytyy tarkemmat tiedot tilasta ja varustuksesta.
Löytyykö adaptereita näytön kytkemiseksi?keyboard_arrow_up
Kyllä — meiltä löytyy runsaasti erilaisia adaptereita tietokoneiden ja padien kytkemiseksi näyttöihin ja videotykkeihin (HDMI), mutta jos on omat adapterit, niin suosittelemme ottamaan mukaan ;-)
laptopTarvitseeko tuoda oma esityskone?keyboard_arrow_up
Suositeltavaa, mutta ei välttämätöntä. Meiltä voi vuokrata perustason PC-esityskoneen tilaisuuden ajaksi, mutta suosittelemme aina käyttämään omia tietokoneita mm. tietoturvasyistä.
videocamOnnistuuko webinaarit ja videoneuvottelut?keyboard_arrow_up
Kyllä — kaikista kokoustiloissamme on valmiudet videoneuvotteluille ja webinaareille (esim. Youtube). Osassa kokoustiloja on vakiona Polycomin tai Ciscon aidot Full HD videoneuvottelujärjestelmät. Videoneuvotteluihin voi osallistua myös internetselaimen välityksellä omalta tietokoneelta, padilta tai matkapuhelimsesta. Olemme myös Helsingin suurin videoneuvottelutilojen ja -palvelujen tarjoaja - jo 7 vuoden kokemuksella.
Saako teknistä tukea?keyboard_arrow_up
Kyllä — meiltä löytyy aina 24/7 päivystävä tekninen asiantuntija, joka on paikalla tarvittaessa muutamassa minuutissa. Teknisen tuen voi myös tilata erikseen päivystämään paikan päälle tilaisuuden ajaksi - esimerkiksi webinaarin ajan.
fiber_newOletteko uusi toimija?keyboard_arrow_up
Emme — Olemme palvelleet jo vuodesta 2011 saakka useammassa toimipisteessä. Vuosittain palveluksiamme käyttää lähes 2.000 organisaatiota ja varauksia on yli 10.000 kpl vuosittain.
euro_symbolSamat hinnat kaikkialla?keyboard_arrow_up
Kyllä — Hinnoittelumme on täysin avoin ja se on tehty mahdollisimman helpoksi, selkeäksi ja ennustettavaksi;
Kaikki KOKOUSTILAT (yli 40 kpl) on jaettu vain kahteen (2) hintakategoriaan, alle ja yli 40 m2,
joiden sisällä kaikki tilat ovat saman hintaisia koosta, osallistujien määrästä ja toimipisteestä
riippumatta, ja siten asiakkaiden vapaasti valittavissa;
- alle 40 m2 tilat: 45,00 €/tunti
- yli 40 m2 tilat: 90,00 €/tunti tai 135,00 €/tunti ilman tarjoiluja.
Kaikki ETÄTYÖTILAT on jaettu niin ikään kahteen (2) hintakategoriaan;
Etätyöhuoneet (n. 12 m2): 20,00 € / tunti
Etätyöpisteet (pöytäpaikka): 10,00 € / tunti
Tuntihinnat ovat voimassa arkisin ja lauantaisin klo 06.00 – 22.00. Muina aikoina, eli
öisin (22.00-06.00) ja Sunnuntaisin veloitamme satunnaisilta asiakkailta päivystyslisän
jonka suuruus on +50 % ao. tilan tuntihinnasta.
Kuukausiasiakkailla on voimassa omat sopimushintansa, joka voivat olla jopa 40% edullisemmat, ja he voivat käyttää
varaamiaan tilojaan itsenäisesti 24/7 omilla avaimillaan.
Hintoihin lisätään kulloinkin
voimassa olevat arvonlisäverot.
Onko kokouspaketteja?keyboard_arrow_up
Kyllä — meillä on tarjolla myös kokouspaketteja jolloin kustannukset perustuvat henkilömäärään. Tällöin hinta per henkilö sisältää valitut tarjoilut ja kokoustilan. Kokouspaketit laskutetaan tarjoilujen mukaan, jolloin arvonlisävero on 14% (8/2018). Lisätietoja tästä
restaurantSaako tarjoiluja?keyboard_arrow_up
Kyllä — meillä on tarjolla täyden palvelun catering. Esimerkiksi lounaat voi nauttia kokoustiloissa, kokoustilojen ulkopuolella lounge-alueella tai ravintoloissa välittömässä läheisyydessä - esimerkiksi Forumissa saman talon sisällä. Alkoholia emme itse myy, mutta se on mahdollista järjestää esimerkiksi yksityistilaisuuksiin. Lisätietoja tästä.
restaurantSaako tuoda omia eväitä ja tarjoiluja?keyboard_arrow_up
Kyllä — emme ole mustasukkaisia ;-) Asiakkaat voivat hyödyntää omia catering toimittajia ja tiloihin saa tuoda omia eväitä ja juomia. Meiltä voi myös tarvittaessa vuokrata asiatiat ja siivoukset, sekä tarjoilun.
Mitkä ovat asiakkaan vastuut ja velvoitteet?keyboard_arrow_up
Asiakas eli tilaaja on velvollinen suojelemaan vahingoilta vuokraamiaan tiloja ja kalusteita. Tilaaja vastaa kaikista vahingoista, joita tilaajan laitteet, henkilökunta, esiintyjät tai kokouksen osanottajat aiheuttavat kiinteistölle tai irtaimelle omaisuudelle. Tilaaja vastaa myös itse tuomistaan laitteista ja irtaimesta omaisuudesta. Tilaaja sitoutuu noudattamaan meidän henkilökunnan ohjeita talon sekä kalusteiden ja laitteiden käyttöä koskevissa asioissa. Tilaajan tulee nimetä tilaisuudelleen vastuuhenkilö. Asiakkaalla ei ole oikeutta siirtää tai luovuttaa vuokraamiaan tiloja kolmannelle osapuolelle ilman Business Meeting Park Oy:n suostumusta.
highlight_offMitkä ovat peruutusehdot?keyboard_arrow_up
Normaalit satunnaisen asiakkaan peruutusehdot ovat seuraavat;
Pienet kokoustilat (alle 40 m2), sekä etätyöhuoneet ja -tilat:
yli 14 pv 0 %
11-14 pv 10 %
5 - 10 pv 25 %
4 pv 50 %
3 pv 75 %
2 pv 90 %
1 pv 100 %
Isot kokoustilat (yli 40 m2)
yli 30 pv 0 %
26 - 30 25 %
21 - 25 pv 50 %
16 - 20 pv 75 %
11 - 15 pv 100 %
5 - 10 pv 100 %
alle 5 pv 100 %
Arkipäivää ennen tilaisuutta. Peruutuskulut lasketaan joko kokoustilan tai kokouspaketin hinnasta, riippuen kumpaa on sovellettu.
Mahdolliset tarjoilut laskutetaan aina täysimääräisesti mikäli peruutus tapahtuu alle 5 arkipäivää ennen tilaisuutta.
Mikäli varaus on tehty näitä ajankohtia lähempänä tulopäivää, voidaan peruutusehdosta sopia tapauskohtaisesti.
Kokoustilan ajankohdan muutosten kustannukset arvioidaan tapauskohtaisesti.
credit_cardMitkä ovat maksutavat ja -ehdot?keyboard_arrow_up
Seuraavassa käyttämämme maksutavat ja mahdolliset kulut;
0,- Ennakkolasku
0,- Käteinen
0,- Luottokortti (VISA, MasterCard, AMEX)
5,- Laskutus jälkikäteen verkkolaskuna tai sähköpostitse (pdf)
10,- Laskutus jälkikäteen postitse
10,- Laskun ylimääräinen erittely (kerta)
10,- Laskun muutokset (kerta)
10,- Maksumuistutukset (kerta)
Kuinka voin tehdä varauksen?keyboard_arrow_up
Varaustilanteen ja varaukset voi tehdä myös itsenäisesti suoraan meidän tästä internet-palvelusta löytyvän reaaliaikaisen varausjärjestelmän avulla. Ei edellytä rekisteröintiä. Sieltä näkee myös kaikkien kokous- ja etätyötilojen varaustilanteen reaaliaikaisesti. Palvelemme ja otamme toki varauksia vastaan myös paikan päällä, sähköpostitse, puhelimitse ja alla löytyvän CHAT-keskustelun kautta.
Kanta-asiakkaan edut? keyboard_arrow_up
Kiinteä ja ennustettava kuukausiveloitus sisältää kaikki asiakkaan tarvitsemat ja valitsemat peruspalvelut (* valinnaisia) ja halutun määrän kokous- ja etätyötilojen käyttöoikeutta ilmaiseksi ja merkittävästi edullisemmat ylimenevät tuntihinnat.
- virallinen osoite (ilman c/o) Mannerheimintie 20 B, 00100 Helsinki *
- saapuvan ja lähtevän postin käsittely *
- omat kulkuavaimet (2 kpl) *
- etätyöpisteet ja -huoneet *
- kokous- ja koulutustilat *
- sauna ja terassi (Forum) *
- turvatut Gigaset Internetyhteydet (1+3)
- langalliset ja langattomat tietoverkot (2)
- värilasertulostimet ja skannerit
- värikopiot ja tulostukset (normaali määrä)
- telefax
- kahvi/tee (oma käyttö itsepalveluna)
- keittiöt varusteineen
- pukuhuone ja suihku (Forum)
- lounge -tilat
- vastaanottopalvelu (ark. 07-19 Forum ja
08-16 muut, sekä 24/7 sopimuksen mukaan
ja ulkopuolisten asiakkaiden aikana)
- tekninen tuki (ark. 08-18)
- vartiointi ja videovalvonta 24/7
Onko lisää kysymyksiä?
Avaa CHAT keskustelu ikkunan oikeasta alakulmasta :-)