




Edustava toimipiste ydinkeskustassa
Etätyötilat
Rauhalliset ja turvalliset työtilat väliaikaiseen tarpeeseen. Business lounge, pöytä tai työhuone valinnan mukaan - 24/7.
Toimistotilat
Pysyvämpään tarpeeseen löytyy jopa 70 m2 huoneita kiinteällä ennustettavalla "all inclusive" hinnoittelulla - ensimmäisenä Suomessa.
Osoite- ja postipalvelut
Oma virtuaalinen toimisto loistalla sijainnilla ja 00100 postiosoitteella (Kluuvikatu 7, tai Salomonkatu 5 C).
Myös virallinen postiosoite ja postinkäsittely.
Videoneuvottelut + Webinaarit
Kaikissa tiloissa videoneuvottelut (Cisco & Polycom). Näihin voi osallistua myös internet-selaimella tietokoneella, padilla tai matkapuhelimella. Myös webinaarien lähetykset onnistuu (mm. Youtube).
Kokoukset ja koulutukset
Lähes 30 erilaista edustavaa ja täysin varusteltua tilaa; isoa pöytää, sohvaa, U, O, ym. muotoja - jopa 150 henkilölle.
Seminaarit ja kongressit
Isoja kokoustiloja voidaan yhdistää siten, että saadaan erillisiä luento-, ryhmätyö- ja esittelytiloja. Seminaaritilassa enimmäismäärä on 150 henkilöä.
Juhlat ja edustustilaisuudet
Juhlat, Cocktail ym. edustustilaisuudet jopa 150 henkilölle.
Monipuoliset toimisto- ja etätyöratkaisut Kluuvissa ja Kampissa
Tarjolla monipuoliset, edustavat, joustavat ja turvalliset ratkaisut omalle tukikohdalle ja toimipisteelle, aivan Helsingin ydinkeskustassa Kluuvin kauppakeskuksessa sijaitsevasta KLUUVIN toimipisteestä (Kluuvikatu 7, 00100 Helsinki) ja Kampin kauppakeskuksen vieressä sijaitsevasta KAMPIN toimipisteestä(Salomonkatu 5 C, 00100 Helsinki).
Ei pakollisia jäsenyyksiä - vaan tiloja ja palveluja voivat käyttää kaikki - jopa 24/7.
Oma huone 24/7
Vuokraa itselle tai tiimille oma 12-65 m2 toimisto-, etätyö- tai kokoushuone ympärivuorokautiseen 24/7 käyttöön.
Kaikki lukittavat huoneet ovat ikkunallisia, valoisia, siistejä ja edustavia. Käytössä myös monipuoliset yhteiset tilat ja palvelut. Tarvittaessa tarjoamme apua myös huoneiden kalustamiseen ja sisustamiseen.
Oma työpiste 24/7
Vuokraa oma nimetty työpiste (työpöytä ja -tuoli, sekä lukittava säilytyskaappi ympärivuorokautiseen 24/7 käyttöön.
Kaikki etätyötilat ja -huoneet ovat rauhallisia, ikkunallisia, valoisia, siistejä ja edustavia.
Asiakkailla on käytettävissä myös omat lukittavat 24/7 säilytyskaapit, sekä monipuoliset yhteiset tilat ja palvelut.
Varaa tila
tarpeen mukaan
Vuokraa joustavasti tarpeen mukaan aikaperusteisesti (alk. 30 min) etätyöpisteitä ja -huoneita, isommille porukoille tiimi ja co-working huoneita, sekä lounge-, kokous- ja koulutustiloja.
Käytössä myös yhteiset tilat ja palvelut.
Erimerkkejä tunti-, päivä, viikko ja kuukausihinnoista löytyy alempana. Kysy myös räätälöitäviä paketteja.
Meeting Park jo 10 vuotta edelläkävijänä..
Maakunnallisen elinkeinotoiminnan kehittämisyhtiön spin-offina toimintansa aloittanut itsenäinen toimivan johdon yksityisessä suomalaisessa omistuksessa oleva kasvuyhtiö Business Meeting Park Oy on alansa ehdoton edelläkävijä ja uudistaja - jo vuodesta 2011 lähtien. Lue lisää..
ALL INCLUSIVE
Meeting Park tarjoaa asiakkailleen ennustettavat kiinteät "all inclusive" kuukausisopimukset, jotka sisältävät myös kaikki peruspalvelut kuten vastaanotto- ja asiakaspalvelun, siivoukset, perusteknisen tuen, ympärivuorokautisen vartioinnin, värikopiot, skannaukset, telefaxit, gigaset internetyhteydet varayhteyksineen, yhteiset keittiöt, suihkut, pukuhuoneet, lounge -tilat, mahdollisen osoitepalvelun ja postinkäsittelyn, sekä valitut kokous- ja koulutustilojen käyttöoikeudet ilmaiseksi.
YHTENÄINEN AVOIN HINNOITTELU
Meeting Parkissa on käytössä yhtenäiset ja kaikkia toimipisteitä koskeva hyvin yksinkertainen avoin hinnoittelu. Kaikissa toimipisteissä on voimassa samat kokous-, koulutus- ja etätyötilojen hinnat ja ehdot, sekä satunnaisille, että sopimusasiakkaille
AUKI 24/7
Meeting Park palvelee kaikkia yritysasiakkaita normaalisti myös nk. virka-ajan ulkopuolella ennakkovarauksesta 24/7 esimerkiksi öisin, viikonloppuisin ja pyhinä.
Normaalisti toimipisteiden vastaanotto on auki aina arkisin klo 07.00 - 19.00, sekä silloin kun toimipisteessä on ulkopuolisia satunnaisia asiakkaita esimerkiksi kokoustamassa. Poikkeusajoista ilmoitetaan erikseen.
Kaikilla sopimusasiakkailla on vapaa 24/7 kulku kaikkiin Meeting Parkin yhteisiin ja asiakkaan omiin tiloihin.
ANSAITSE OMALLA TILALLA 50% KOMISSIO
Omien etätyötilojen ja huoneiden vajaakäyttöä (vapaana oleva aikaa) voi alivuokrata Meeting Parkin toimesta, jolla asiakas voi tehostaa entisestään tilakäyttöä ja supistaa omia kiinteitä kustannuksia, ja jopa tienata omalla vajaa käytöllä olevalla työpiteillä tai/ja huoneilla.
Asiakkaan huoneiden ja työpisteiden alivuokrauksesta Meeting Park hyvittää 50% komission loppuasiakkaalta veloittamasta tuntivuokrasta kuukausittain jälkikäteen. Asiakas ei ole oikeutettu alivuokraamaan tilojaan itsenäisesti, vaan kaiken edelleen vuokraukset tulee tapahtua Meeting Parkin toimesta.
Kaikki tilat (huoneet, etätyöpisteet) sijaitsevat joko kaikkien asiakkaiden käytössä olevassa nk. puolijulkisella, tai suojatummalla yksityisellä puolella, jonne pääsee vain Meeting Parkin sopimusasiakkaat. Näin ollen, omia puolijulkisella puolella olevia tiloja voi vuokrata kaikille asiakkaille toimipisteen ollessa auki, mutta yksityisellä alueella sijaitsevia tiloja ainoastaan muille Meeting Parkin sopimusasiakkaille, joilla on jo mm. kulkuoikeudet ja vapaa 24/7 käyttöoikeus yleisiin tiloihin ja ovat siten myös esimerkiksi yleisen salassapitovelvoitteen piirissä.
Tarkemmat ehdot saa henkilökunnaltamme.
YLEINEN SALASSAPITO
Meeting Parkin asiakkaille turvallinen ja luottamuksellinen toimintaympäristö on elintärkeää, erityisesti kun liiketoiminta on yhä tietointensiivisempää ja kansainvälisempää. Siksi Meeting Parkin kaikki kuukausiasiakkaat, vuokralaiset, henkilökunta ja alihankkijat sitoutuvat noudattamaan samaa luottamuksellisuuden periaatetta (salassapitosopimus) - ainoana toimijana Pohjoismaissa.
Puolijulkiset kokous- ja etätyötilat ovat myös satunnaisten asiakkaiden ja vieraiden käytettävissä normaalina aukioloaikana ilman ko. sopimusvelvoitteita.
Meeting Park täyttää suomalaisten ja kansainvälisten viranomaisten turvallisuusvaatimukset.
VAIHTO-OIKEUS
Meeting Parkille on aina ollut ensisijaisen tärkeää asiakkaidemme hyvinvointi. Siksi tarjoamme mahdollisuutta vaihtaa tiloja tarpeen muuttuessa. Olemassa olevilla vuokralaisilla on aina etuoikeus vapautuviin tiloihin sekä saman toimipisteen sisällä että toimipisteiden välillä senioriteettiperiaatteella.
Forumissa on myös mahdollista siirtyä isompiin Sponda Oyj:n tiloihin ilman, että on tarvetta luopua Meeting Parkin palveluista ja eduista.
yli 1000 varausta kuukausittain
Ammattitaidolla ja suurella sydämellä jo vuodesta 2011.
Palvelua asiantuntevasti - Suurella sydämellä
Jo yli 75.000 kokouksen kokemuksella.
Henkilökohtaista palvelua
- jopa 24/7
Tuttu lämmin ja asiakaspalvelusta nauttiva henkilökuntamme on aina paikan päällä vastaanottamassa, ohjaamassa ja tukemassa Teitä ja Asiakkaitanne - varauksesta jopa 24/7.
Ruokaa ja juomaa
Täyden palvelun catering. Lounaat voi nauttia kokoustiloissa, aulassa ja lounge-alueella tai ravintoloissa. Myös omat eväät on sallittu.
Videoneuvottelut
Kaikissa tiloissamme on vakiona tai valmiudet aidoille turvallisille videoneuvotteluille (Cisco / Polycom). Näihin voi osallistua ympäri myös maailmaa internetselaimella tietokoneella, padilla tai matkapuhelimella.
Webinaarit ja nauhoitukset
Kaikissa tiloissa on valmiudet myös Webinaareille (nettilähetys) joita voi seurata esimerkiksi Youtube -kanavan kautta avoimesti tai kutsusta, ja nämä lähetykset voidaan nauhoittaa.
Puhelinkonferenssit
Useimmissa tiloissa on valmius myös puhelinkonferensseihin.
Postipalvelut
Virallinen osoite (ilman c/o) ja postilöaatikko, postin käsittely ja edellenlähetys, sekä luotettava ja nopea kuruuripalvelu.
Assistenttipalvelut
Henkilökuntamme auttaa mielellään kaikissa satunnaisissa ja pysyvimmissä tarpeissa, yhteistyössä kumppaniverkostomme kanssa.
Tekninen tuki
24/7 päivystävä tekninen tuki on paikalla tarvittaessa muutamassa minuutissa. Tuen voi myös tilata päivystämään tilaisuuden ajaksi.
Turvajärjestelyt
Tarjoamme luottamuksellisen (NDA) ympäristön. Pystymme myös vastaamaan esimerkiksi suomalaisten ja kansainvälisten viranomaisten turvallisuusvaatimuksiin ja -järjestelyihin.
Ilmoittautumispalvelu
Hyödynnä meidän ilmoittautumispalvelua tilaisuuksien rekisteröintiin ja hallintaan.
Tapahtumajärjestely
Huolehdimme puolestanne tarvittaessa myös kaikista tilaisuutenne käytännön järjestelyistä vuosien kokemuksella.
Projektipäällikkö
Tapahtumien järjestäminen sisältää paljon suunnittelua ja muuttuvia osia; jätä kaikki murheet ja stressi ammattilaiselle - ja nauti tilaisuudesta!
favorite10 LOISTAVAA SYYTÄfavorite
Keskeinen sijainti
Aivan Helsingin ydinkeskustassa, kauppakeskus KLUUVISSA ja KAMPISSA, parhaiden yhteyksien ja palvelujen äärellä.
Erinomaiset yhteydet
100 m säteellä löytyy kaikki; rautatieasema, ratikat, metro, linja-autoasema ja parkkihallit - kulku myös kuivin jaloin.
Turvallinen ja luottamuksellinen
Yleisen salassapitovelvoitteen johdosta pystymme tarjoamaan luottamuksellisen ympäristön mm. sopimusneuvotteluille ja välimiesmenettelyille.
Edustavat toimivat ja valoisat tilat
Kaikki edustavat tilat ovat ikkunallisia ja varustettu toimivalla, turvallisella ja käytössä testatulla tekniikalla.
Helppo ja mutkaton
Pyrimme tekemään kaikki mahdollisimman helpoksi asiakkaillemme.
Laaja palvelutarjonta
Omien palvelujen lisäksi tarjolla myös Forumin yli 140 liikkeen, kahvilan ja ravintolan palvelut.
Joustava toimintatapa
Ymmärrämme asiakkaittemme nopeastikin muuttuvia tarpeita ja toiveita. Hinnoittelu ja ehdot mahdollistavat joustavuuden.
Yksinkertainen avoin hinnoittelu
Arvostamme yksinkertaisuutta ja avoimutta. Siksi meillä on kiinteä "all inclusive" hinnoittelu ja vain muutama hintakategoria jotka ovat voimassa kaikkialla.
Monipuolinen varustus ja valmius
Kaikki tilat ovat täysin varusteltu ja niissä on mm. monipuoliset tekniset valmiudet video- ja puhelinkonferenseihin.
Ammattitaidolla
jo 75.000 varausta
Palveluksessanne jo vuodesta 2011. Palveluksiamme käyttää lähes 2.000 yritystä yli 10.000 varauksen edestä vuosittain.
Yksinkertainen ja Avoin hinnoittelu
Esimerkkejä satunnnaisen (ei sopimusta) asiakkaan hinnoista.
Sopimusasiakkailla vieläkin edullisemmat hinnat ja ehdot. Samat hinnat voimassa kaikissa toimipisteissä.

Päiväpassi
Sisältyy kuukausiasiakkuuksiin
20,00 €/pv
Sisältää mm. yhteiskäyttöisen lounge tilojen käyttöoikeuden, 1Gb/s internet varayhteyksineen, lehdet.
Päivä = arkisin klo 07.00 - 19.00

Etätyöpiste
10,00 €/h
80,00 €/pv
Sisältää mm. rauhallisen työpisteen (työpöytä ja tuoli), lounge, 1Gb/s internet varayhteyksineen, lehdet.
Päivä = 10 tuntia.

Etätyöhuone
25,00 €/h
200,00 €/pv
Sisältää mm. rauhallisen työhuoneen jota voi käyttää myös 3-4 henkilön kokoukseen, lounge, 1Gb/s internet varayhteyksineen, lehdet.
Päivä = 10 tuntia.
Viikkopaketeilla jopa 75% alennus

Viikkopassi
80,00 €/vko
Sisältää 5 vuorokautta (12 h/pv) mm. yhteiskäyttöisen lounge tilojen käyttöoikeuden, 1Gb/s internet varayhteyksineen, lehdet.
Arkisin klo 07.00 - 19.00
1 nimetty henkilö kerralla.

Etätyöpiste
240,00 €/vko
Sisältää 5 vuorokautta (12 h/pv) mm. rauhallisen työpisteen (työpöytä ja tuoli), lounge, 1Gb/s internet varayhteyksineen, lehdet.
Arkisin klo 07.00 - 19.00

Etätyöhuone
600,00 €/vko
Sisältää 5 vuorokautta (12 h/pv) mm. rauhallisen työhuoneen jota voi käyttää myös 3-4 henkilön kokoukseen, lounge, 1Gb/s internet varayhteyksineen, lehdet.
Arkisin klo 07.00 - 19.00
Kuukausipaketeilla 50% lisäalennus + sopimusasiakkaan edut

Kuukausipassi
160,00 €/kk
Sisältää 1 kuukauden (24/7) mm. yhteiskäyttöisen lounge tilojen käyttöoikeuden, 1Gb/s internet varayhteyksineen, lehdet, kahvi/tee, tulostukset, skannaukset ym. kuukausiasiakkaiden normaalit ilmaiset palvelut ja edut.
1 nimetty henkilö kerralla.

Etätyöpiste
480,00 €/kk
Sisältää 1 kuukauden (24/7) mm. rauhallisen työpisteen (työpöytä ja tuoli), lounge, 1Gb/s internet varayhteyksineen, lehdet, , kahvi/tee, tulostukset, skannaukset ym. kuukausiasiakkaiden normaalit ilmaiset palvelut ja edut.

Etätyöhuone
1200,00 €/kk
Sisältää 1 kuukauden (24/7) mm. rauhallisen työhuoneen jota voi käyttää myös 3-4 henkilön kokoukseen, lounge, 1Gb/s internet varayhteyksineen, lehdet, kahvi/tee, tulostukset, skannaukset ym. kuukausiasiakkaiden normaalit ilmaiset palvelut ja edut.
Virtuaalinen toimisto ja osoitepalvelu

Virallinen Osoitepalvelu
190,00 €/kk
Sisältää 1 kuukauden (24/7) mm. yhteiskäyttöisen lounge tilojen käyttöoikeuden, 1Gb/s internet varayhteyksineen, lehdet, sekä oman yrityksen virallisen osoite- ja postipalvelun.

Oma 24/7 Etätyöpiste
590,00 €/kk
Sisältää 1 kuukauden (24/7) mm. rauhallisen oman nimetyn työpisteen (työpöytä ja tuoli), lounge, 1Gb/s internet varayhteyksineen, lehdet, kahvi/tee, tulostukset, skannaukset ym. kuukausiasiakkaiden normaalit ilmaiset palvelut, sekä oman yrityksen virallisen osoite- ja postipalvelun.
---
Vajaakäytöllä voi ansaita!
Tämä on alivuokrattavissa Meeting Parkin kautta.

Oma 24/7 Etätyöhuone
1300,00 €/kk
Sisältää 1 kuukauden (24/7) mm. rauhallisen oman nimetyn huoneen (12 m2) jota voi käyttää myös 3-4 henkilön kokoukseen ja työtilana, lounge, 1Gb/s internet vara-yhteyksineen, lehdet, kahvi/tee, tulostukset, skannaukset ym. kuukausiasiakkaiden normaalit ilmaiset palvelut, sekä oman yrityksen virallisen osoite- ja postipalvelun.
---
Vajaakäytöllä voi ansaita!
Tämä on alivuokrattavissa Meeting Parkin kautta.
Kanta-asiakkailla jopa 50% edullisemmat hinnat ja joustavammat ehdot.
Tuntihinnat ovat voimassa arkisin ja lauantaisin klo 06.00 – 22.00. Muina aikoina, eli öisin (22.00-06.00) ja Sunnuntaisin veloitamme satunnaisilta asiakkailta päivystyslisän jonka suuruus on +50 % ao. tilan tuntihinnasta. Kuukausiasiakkaat voivat käyttää varaamiaan tilojaan itsenäisesti 24/7 omilla avaimillaan. Pidätämme oikeuden hinnan muutoksiin. Kaikki ilmoitetut hinnat ovat arvonlisäverottomia (alv 0%). Hintoihin lisätään kulloinkin voimassa olevat arvonlisäverot.
Toimistotilat
Helsingin Kluuvissa ja Kampissa
Helsingin ydinkeskustassa sijaitsevissa Meeting Park KLUUVI ja KAMPPI -toimipisteissä on tarjolla myös pysyviä toimistotiloja, joista kannattaa tiedustella lisää. Kaikissa kiinteä ja ennustettava "all inclusive" kuukausihinnoittelu.
Myös väistötilat ja virtuaali- ja etätyötoimistot onnistuu joustavasti.
Lisätietoja helsinki@meetingpark.fi / 010 5011 501
Usein esitetyt kysymykset (FAQ)
Löydätte vastauksia yleisempiin kysymyksiin alla olevista otsikoista.
Oletteko auki ympäri vuorokauden 24/7?keyboard_arrow_up
Kyllä — ennakkovarauksesta olemme auki 24/7 - myös pyhinä. Normaalisti henkilökuntamme palvelee Forumin toimipisteessä arkisin klo 07.00 - 19.00.
room_serviceOnko teillä vastaanottoa ja kokousemäntä/-isäntä paikalla?keyboard_arrow_up
Kyllä — henkilökuntamme on paikalla vastaanottamassa ja ohjaamassa asiakkaita aina kun toimipiste on normaalisti tai varauksesta auki . Kanta-asiakkaat (sopimusasiakkaat) voivat kokoustaa ja käyttää varattuja tiloja itsenäisesti ympäri vuorokauden omilla avaimillaan.
Mikä on tilojen varustus?keyboard_arrow_up
Kaikki kokoustilat on täysin varustettuja. Näistä löytyy mm;
- isot ikkunat
- iso näyttö tai videotykki
- flappitaulu(t)
- gigaset internetyhteydet
- tehokas ilmanvaihto
- himmennettävät valot (useimmissa)
- hyvä vaimennettu akustiikka (ei kaikua)
- äänieritys
- äänentoisto (osassa - valmius kaikissa)
sekä valmiudet mm.;
- puhelinkonferensseihin,
- videoneuvotteluille
- webinaareille
Huonekohtaisesti esittelytiedoista löytyy tarkemmat tiedot tilasta ja varustuksesta.
Löytyykö adaptereita näytön kytkemiseksi?keyboard_arrow_up
Kyllä — meiltä löytyy runsaasti erilaisia adaptereita tietokoneiden ja padien kytkemiseksi näyttöihin ja videotykkeihin (HDMI), mutta jos on omat adapterit, niin suosittelemme ottamaan mukaan ;-)
laptopTarvitseeko tuoda oma esityskone?keyboard_arrow_up
Suositeltavaa, mutta ei välttämätöntä. Meiltä voi vuokrata perustason PC-esityskoneen tilaisuuden ajaksi, mutta suosittelemme aina käyttämään omia tietokoneita mm. tietoturvasyistä.
videocamOnnistuuko webinaarit ja videoneuvottelut?keyboard_arrow_up
Kyllä — kaikista kokoustiloissamme on valmiudet videoneuvotteluille ja webinaareille (esim. Youtube). Osassa kokoustiloja on vakiona Polycomin tai Ciscon aidot Full HD videoneuvottelujärjestelmät. Videoneuvotteluihin voi osallistua myös internetselaimen välityksellä omalta tietokoneelta, padilta tai matkapuhelimsesta. Olemme myös Helsingin suurin videoneuvottelutilojen ja -palvelujen tarjoaja - jo 7 vuoden kokemuksella.
Saako teknistä tukea?keyboard_arrow_up
Kyllä — meiltä löytyy aina 24/7 päivystävä tekninen asiantuntija, joka on paikalla tarvittaessa muutamassa minuutissa. Teknisen tuen voi myös tilata erikseen päivystämään paikan päälle tilaisuuden ajaksi - esimerkiksi webinaarin ajan.
fiber_newOletteko uusi toimija?keyboard_arrow_up
Emme — Olemme palvelleet jo vuodesta 2011 saakka useammassa toimipisteessä. Vuosittain palveluksiamme käyttää lähes 2.000 organisaatiota ja varauksia on yli 10.000 kpl vuosittain.
euro_symbolSamat hinnat kaikkialla?keyboard_arrow_up
Kyllä — Hinnoittelumme on täysin avoin ja se on tehty mahdollisimman helpoksi, selkeäksi ja ennustettavaksi;
Kaikki KOKOUSTILAT (yli 40 kpl) on jaettu vain kahteen (2) hintakategoriaan, alle ja yli 40 m2,
joiden sisällä kaikki tilat ovat saman hintaisia koosta, osallistujien määrästä ja toimipisteestä
riippumatta, ja siten asiakkaiden vapaasti valittavissa;
- alle 40 m2 tilat: 45,00 €/tunti
- yli 40 m2 tilat: 90,00 €/tunti tai 135,00 €/tunti ilman tarjoiluja.
Kaikki ETÄTYÖTILAT on jaettu niin ikään kahteen (2) hintakategoriaan;
Etätyöhuoneet (n. 12 m2): 20,00 € / tunti
Etätyöpisteet (pöytäpaikka): 10,00 € / tunti
Tuntihinnat ovat voimassa arkisin ja lauantaisin klo 06.00 – 22.00. Muina aikoina, eli
öisin (22.00-06.00) ja Sunnuntaisin veloitamme satunnaisilta asiakkailta päivystyslisän
jonka suuruus on +50 % ao. tilan tuntihinnasta.
Kuukausiasiakkailla on voimassa omat sopimushintansa, joka voivat olla jopa 40% edullisemmat, ja he voivat käyttää
varaamiaan tilojaan itsenäisesti 24/7 omilla avaimillaan.
Hintoihin lisätään kulloinkin
voimassa olevat arvonlisäverot.
Onko kokouspaketteja?keyboard_arrow_up
Kyllä — meillä on tarjolla myös kokouspaketteja jolloin kustannukset perustuvat henkilömäärään. Tällöin hinta per henkilö sisältää valitut tarjoilut ja kokoustilan. Kokouspaketit laskutetaan tarjoilujen mukaan, jolloin arvonlisävero on 14% (8/2018). Lisätietoja tästä
restaurantSaako tarjoiluja?keyboard_arrow_up
Kyllä — meillä on tarjolla täyden palvelun catering. Esimerkiksi lounaat voi nauttia kokoustiloissa, kokoustilojen ulkopuolella lounge-alueella tai ravintoloissa välittömässä läheisyydessä - esimerkiksi Forumissa saman talon sisällä. Alkoholia emme itse myy, mutta se on mahdollista järjestää esimerkiksi yksityistilaisuuksiin. Lisätietoja tästä.
restaurantSaako tuoda omia eväitä ja tarjoiluja?keyboard_arrow_up
Kyllä — emme ole mustasukkaisia ;-) Asiakkaat voivat hyödyntää omia catering toimittajia ja tiloihin saa tuoda omia eväitä ja juomia. Meiltä voi myös tarvittaessa vuokrata asiatiat ja siivoukset, sekä tarjoilun.
Mitkä ovat asiakkaan vastuut ja velvoitteet?keyboard_arrow_up
Asiakas eli tilaaja on velvollinen suojelemaan vahingoilta vuokraamiaan tiloja ja kalusteita. Tilaaja vastaa kaikista vahingoista, joita tilaajan laitteet, henkilökunta, esiintyjät tai kokouksen osanottajat aiheuttavat kiinteistölle tai irtaimelle omaisuudelle. Tilaaja vastaa myös itse tuomistaan laitteista ja irtaimesta omaisuudesta. Tilaaja sitoutuu noudattamaan meidän henkilökunnan ohjeita talon sekä kalusteiden ja laitteiden käyttöä koskevissa asioissa. Tilaajan tulee nimetä tilaisuudelleen vastuuhenkilö. Asiakkaalla ei ole oikeutta siirtää tai luovuttaa vuokraamiaan tiloja kolmannelle osapuolelle ilman Business Meeting Park Oy:n suostumusta.
highlight_offMitkä ovat peruutusehdot?keyboard_arrow_up
Normaalit satunnaisen asiakkaan peruutusehdot ovat seuraavat;
Pienet kokoustilat (alle 40 m2), sekä etätyöhuoneet ja -tilat:
yli 14 pv 0 %
11-14 pv 10 %
5 - 10 pv 25 %
4 pv 50 %
3 pv 75 %
2 pv 90 %
1 pv 100 %
Isot kokoustilat (yli 40 m2)
yli 30 pv 0 %
26 - 30 25 %
21 - 25 pv 50 %
16 - 20 pv 75 %
11 - 15 pv 100 %
5 - 10 pv 100 %
alle 5 pv 100 %
Arkipäivää ennen tilaisuutta. Peruutuskulut lasketaan joko kokoustilan tai kokouspaketin hinnasta, riippuen kumpaa on sovellettu.
Mahdolliset tarjoilut laskutetaan aina täysimääräisesti mikäli peruutus tapahtuu alle 5 arkipäivää ennen tilaisuutta.
Mikäli varaus on tehty näitä ajankohtia lähempänä tulopäivää, voidaan peruutusehdosta sopia tapauskohtaisesti.
Kokoustilan ajankohdan muutosten kustannukset arvioidaan tapauskohtaisesti.
credit_cardMitkä ovat maksutavat ja -ehdot?keyboard_arrow_up
Seuraavassa käyttämämme maksutavat ja mahdolliset kulut;
0,- Ennakkolasku
0,- Käteinen
0,- Luottokortti (VISA, MasterCard, AMEX)
5,- Laskutus jälkikäteen verkkolaskuna tai sähköpostitse (pdf)
10,- Laskutus jälkikäteen postitse
10,- Laskun ylimääräinen erittely (kerta)
10,- Laskun muutokset (kerta)
10,- Maksumuistutukset (kerta)
Kuinka voin tehdä varauksen?keyboard_arrow_up
Varaustilanteen ja varaukset voi tehdä myös itsenäisesti suoraan meidän tästä internet-palvelusta löytyvän reaaliaikaisen varausjärjestelmän avulla. Ei edellytä rekisteröintiä. Sieltä näkee myös kaikkien kokous- ja etätyötilojen varaustilanteen reaaliaikaisesti. Palvelemme ja otamme toki varauksia vastaan myös paikan päällä, sähköpostitse, puhelimitse ja alla löytyvän CHAT-keskustelun kautta.
Kanta-asiakkaan edut? keyboard_arrow_up
Kiinteä ja ennustettava kuukausiveloitus sisältää kaikki asiakkaan tarvitsemat ja valitsemat peruspalvelut (* valinnaisia) ja halutun määrän kokous- ja etätyötilojen käyttöoikeutta ilmaiseksi ja merkittävästi edullisemmat ylimenevät tuntihinnat.
- virallinen osoite (ilman c/o) Mannerheimintie 20 B, 00100 Helsinki *
- saapuvan ja lähtevän postin käsittely *
- omat kulkuavaimet (2 kpl) *
- etätyöpisteet ja -huoneet *
- kokous- ja koulutustilat *
- sauna ja terassi (Forum) *
- turvatut Gigaset Internetyhteydet (1+3)
- langalliset ja langattomat tietoverkot (2)
- värilasertulostimet ja skannerit
- värikopiot ja tulostukset (normaali määrä)
- telefax
- kahvi/tee (oma käyttö itsepalveluna)
- keittiöt varusteineen
- pukuhuone ja suihku (Forum)
- lounge -tilat
- vastaanottopalvelu (ark. 07-19 Forum ja
08-16 muut, sekä 24/7 sopimuksen mukaan
ja ulkopuolisten asiakkaiden aikana)
- tekninen tuki (ark. 08-18)
- vartiointi ja videovalvonta 24/7
Onko lisää kysymyksiä?
Avaa CHAT keskustelu ikkunan oikeasta alakulmasta :-)
Uusi asiakas:
Varaa nyt ja hyödynnä 50% alennus
Tutustumistarjous koskee tilan vuokraa ja vain organisaation ensimmäistä varausta,
eikä sitä voida yhdistää muihin tarjouksiin.