24/7
Helsinki FORUM ja KAMPPI

Edustava toimipiste Helsingin Forumissa

Etätyötilat

Rauhalliset ja turvalliset työtilat väliaikaiseen tarpeeseen. Business lounge, pöytä tai työhuone valinnan mukaan - 24/7.

Toimistotilat

Pysyvämpään tarpeeseen löytyy jopa 70 m2 huoneita kiinteällä ennustettavalla "all inclusive" hinnoittelulla - ensimmäisenä Suomessa.

Osoite- ja postipalvelut

Avaa oma virtuaalinen toimisto loistalla sijainnilla ja osoitteella (Mannerheimintie 20 B). Myös virallinen postiosoite ja postinkäsittely.

videocam

Videoneuvottelut + Webinaarit

Kaikissa tiloissa videoneuvottelut (Cisco & Polycom). Näihin voi osallistua myös internet-selaimella tietokoneella, padilla tai matkapuhelimella. Myös webinaarien lähetykset onnistuu (mm. Youtube).

Kokoukset ja koulutukset

Lähes 40 erilaista edustavaa ja täysin varusteltua tilaa; isoa pöytää, sohvaa, U, O, ym. muotoja - jopa 150 henkilölle.

Seminaarit ja kongressit

Isoja kokoustiloja voidaan yhdistää siten, että saadaan erillisiä luento-, ryhmätyö- ja esittelytiloja. Seminaaritilassa enimmäismäärä on 150 henkilöä.

Juhlat ja edustustilaisuudet

Juhlat, Cocktail ym. edustustilaisuudet Forumissa 150 henkilölle ja Campuksella jopa 300 henkilölle.

Monipuoliset toimisto- ja etätyöratkaisut Forumissa

Tarjolla monipuoliset, edustavat, joustavat ja turvalliset ratkaisut omalle tukikohdalle ja toimipisteelle, aivan Helsingin ydinkeskustassa Forumin kauppakeskuksessa sijaitsevasta FORUMIN toimipisteestä (Mannerheimintie 20 B, 00100 Helsinki). Ei pakollisia jäsenyyksiä - vaan tiloja ja palveluja voivat käyttää kaikki - jopa 24/7.

Oma huone 24/7

Vuokraa itselle tai tiimille oma 12-65 m2 toimisto-, etätyö- tai kokoushuone ympärivuorokautiseen 24/7 käyttöön.

Kaikki lukittavat huoneet ovat ikkunallisia, valoisia, siistejä ja edustavia. Käytössä myös monipuoliset yhteiset tilat ja palvelut. Tarvittaessa tarjoamme apua myös huoneiden kalustamiseen ja sisustamiseen. 

Oma työpiste 24/7

Vuokraa oma nimetty työpiste (työpöytä ja -tuoli, sekä lukittava säilytyskaappi ympärivuorokautiseen 24/7 käyttöön. 

Kaikki etätyötilat ja -huoneet ovat rauhallisia, ikkunallisia, valoisia, siistejä ja edustavia. 
Asiakkailla on käytettävissä myös omat lukittavat 24/7 säilytyskaapit, sekä monipuoliset yhteiset tilat ja palvelut.

Varaa tila
tarpeen mukaan

Vuokraa joustavasti tarpeen mukaan aikaperusteisesti (alk. 30 min) etätyöpisteitä ja -huoneita, isommille porukoille tiimi ja co-working huoneita, sekä lounge-, kokous- ja koulutustiloja.
Käytössä myös yhteiset tilat ja palvelut.

Erimerkkejä tunti-, päivä, viikko ja kuukausihinnoista löytyy alempana. Kysy myös räätälöitäviä paketteja.

Näitä huoneita ja tiloja sijaitsee sekä nk. puolijulkisella, että suojatummalla yksityisellä (private) puolella, jonne pääsee vain Meeting Parkin sopimusasiakkaat, jotka ovat siten myös mm. ao. kulkuoikeuksien ja salassapitovelvoitteiden piirissä.

Meeting Park 10 vuotta edelläkävijänä..

Maakunnallisen elinkeinotoiminnan kehittämisyhtiön spin-offina toimintansa aloittanut itsenäinen toimivan johdon yksityisessä suomalaisessa omistuksessa oleva kasvuyhtiö Business Meeting Park Oy on alansa ehdoton edelläkävijä ja uudistaja - jo vuodesta 2011 lähtien. Lue lisää..

ALL INCLUSIVE

Meeting Park tarjoaa asiakkailleen ennustettavat kiinteät "all inclusive" kuukausisopimukset, jotka sisältävät myös kaikki peruspalvelut kuten vastaanotto- ja asiakaspalvelun, siivoukset, perusteknisen tuen, ympärivuorokautisen vartioinnin, värikopiot, skannaukset, telefaxit, gigaset internetyhteydet varayhteyksineen, yhteiset keittiöt, suihkut, pukuhuoneet, lounge -tilat, mahdollisen osoitepalvelun ja postinkäsittelyn, sekä valitut kokous- ja koulutustilojen käyttöoikeudet ilmaiseksi.

YHTENÄINEN AVOIN HINNOITTELU

Meeting Parkissa on käytössä  yhtenäiset ja kaikkia toimipisteitä koskeva hyvin yksinkertainen avoin hinnoittelu. Kaikissa toimipisteissä on voimassa samat kokous-, koulutus- ja etätyötilojen hinnat ja ehdot, sekä satunnaisille, että sopimusasiakkaille

AUKI 24/7

Meeting Park palvelee kaikkia yritysasiakkaita normaalisti myös nk. virka-ajan ulkopuolella ennakkovarauksesta 24/7 esimerkiksi öisin, viikonloppuisin ja pyhinä. 

Normaalisti toimipisteiden vastaanotto on auki aina arkisin klo 07.00 - 19.00, sekä silloin kun toimipisteessä on ulkopuolisia satunnaisia asiakkaita esimerkiksi kokoustamassa. Poikkeusajoista ilmoitetaan erikseen.

Kaikilla sopimusasiakkailla on vapaa 24/7 kulku kaikkiin Meeting Parkin yhteisiin ja asiakkaan omiin tiloihin.

ANSAITSE OMALLA TILALLA 50% KOMISSIO

Omien etätyötilojen ja huoneiden vajaakäyttöä (vapaana oleva aikaa) voi alivuokrata Meeting Parkin toimesta, jolla asiakas voi tehostaa entisestään tilakäyttöä ja supistaa omia kiinteitä kustannuksia, ja jopa tienata omalla vajaa käytöllä olevalla työpiteillä tai/ja huoneilla. 

Asiakkaan huoneiden ja työpisteiden alivuokrauksesta Meeting Park hyvittää 50% komission loppuasiakkaalta veloittamasta tuntivuokrasta kuukausittain jälkikäteen. Asiakas ei ole oikeutettu alivuokraamaan tilojaan itsenäisesti, vaan kaiken edelleen vuokraukset tulee tapahtua Meeting Parkin toimesta. 

Kaikki tilat (huoneet, etätyöpisteet) sijaitsevat joko kaikkien asiakkaiden käytössä olevassa nk. puolijulkisella, tai suojatummalla yksityisellä puolella, jonne pääsee vain Meeting Parkin sopimusasiakkaat. Näin ollen, omia puolijulkisella puolella olevia tiloja voi vuokrata kaikille asiakkaille toimipisteen ollessa auki, mutta yksityisellä alueella sijaitsevia tiloja ainoastaan muille Meeting Parkin sopimusasiakkaille, joilla on jo mm. kulkuoikeudet ja vapaa 24/7 käyttöoikeus yleisiin tiloihin ja ovat siten myös esimerkiksi yleisen salassapitovelvoitteen piirissä. 

Tarkemmat ehdot saa henkilökunnaltamme. 

YLEINEN SALASSAPITO

Meeting Parkin asiakkaille turvallinen ja luottamuksellinen toimintaympäristö on elintärkeää, erityisesti kun liiketoiminta on yhä tietointensiivisempää ja kansainvälisempää. Siksi Meeting Parkin kaikki kuukausiasiakkaat, vuokralaiset, henkilökunta ja alihankkijat sitoutuvat noudattamaan samaa luottamuksellisuuden periaatetta (salassapitosopimus) - ainoana toimijana Pohjoismaissa. 

Puolijulkiset kokous- ja etätyötilat ovat myös satunnaisten asiakkaiden ja vieraiden käytettävissä normaalina aukioloaikana ilman ko. sopimusvelvoitteita.

Meeting Park täyttää suomalaisten ja kansainvälisten viranomaisten turvallisuusvaatimukset.

VAIHTO-OIKEUS

Meeting Parkille on aina ollut ensisijaisen tärkeää asiakkaidemme hyvinvointi. Siksi tarjoamme mahdollisuutta vaihtaa tiloja tarpeen muuttuessa. Olemassa olevilla vuokralaisilla on aina etuoikeus vapautuviin tiloihin sekä saman toimipisteen sisällä että toimipisteiden välillä senioriteettiperiaatteella. 

Forumissa on myös mahdollista siirtyä isompiin Sponda Oyj:n tiloihin ilman, että on tarvetta luopua Meeting Parkin palveluista ja eduista.

yli 1000 varausta kuukausittain

Ammattitaidolla ja suurella sydämellä jo vuodesta 2011.

Palvelua asiantuntevasti - Suurella sydämellä

Jo yli 75.000 kokouksen kokemuksella.

Henkilökohtaista palvelua 
- jopa 24/7

Tuttu lämmin ja asiakaspalvelusta nauttiva  henkilökuntamme on aina paikan päällä vastaanottamassa, ohjaamassa ja tukemassa Teitä ja Asiakkaitanne - varauksesta jopa 24/7.

Ruokaa ja juomaa

Täyden palvelun catering. Lounaat voi nauttia kokoustiloissa, aulassa ja lounge-alueella tai ravintoloissa. Myös omat eväät on sallittu.

videocam

Videoneuvottelut

Kaikissa tiloissamme on vakiona tai valmiudet aidoille turvallisille videoneuvotteluille (Cisco / Polycom). Näihin voi osallistua ympäri myös maailmaa internetselaimella tietokoneella, padilla tai matkapuhelimella.

Webinaarit ja nauhoitukset

Kaikissa tiloissa on valmiudet myös Webinaareille (nettilähetys) joita voi seurata esimerkiksi Youtube -kanavan kautta avoimesti tai kutsusta, ja nämä  lähetykset voidaan nauhoittaa.

Puhelinkonferenssit

Useimmissa tiloissa on valmius myös puhelinkonferensseihin.

mail

Postipalvelut

Virallinen osoite (ilman c/o) ja postilöaatikko, postin käsittely ja edellenlähetys, sekä luotettava ja nopea kuruuripalvelu.

Assistenttipalvelut

Henkilökuntamme auttaa mielellään kaikissa satunnaisissa ja pysyvimmissä tarpeissa, yhteistyössä kumppaniverkostomme kanssa.

Tekninen tuki

24/7 päivystävä tekninen tuki on paikalla tarvittaessa muutamassa minuutissa. Tuen voi myös tilata päivystämään tilaisuuden ajaksi.

security

Turvajärjestelyt

Tarjoamme luottamuksellisen (NDA) ympäristön. Pystymme myös vastaamaan esimerkiksi suomalaisten ja kansainvälisten viranomaisten turvallisuusvaatimuksiin ja -järjestelyihin. 

Ilmoittautumispalvelu

Hyödynnä meidän ilmoittautumispalvelua tilaisuuksien rekisteröintiin ja hallintaan.

Tapahtumajärjestely

Huolehdimme puolestanne tarvittaessa myös kaikista tilaisuutenne käytännön järjestelyistä vuosien kokemuksella. 

Projektipäällikkö

Tapahtumien järjestäminen sisältää paljon suunnittelua ja muuttuvia osia; jätä kaikki murheet ja stressi ammattilaiselle - ja nauti tilaisuudesta!

favorite10 LOISTAVAA SYYTÄfavorite

Keskeinen sijainti

Aivan Helsingin ydinkeskustassa, kauppakeskus FORUMISSA, rautatieaseman, Kampin ja Stockmannin välissä.

Erinomaiset yhteydet

100 m säteellä löytyy kaikki;  rautatieasema, ratikat, metro, linja-autoasema ja parkkihallit - kulku myös kuivin jaloin.

Turvallinen ja luottamuksellinen

Yleisen salassapitovelvoitteen johdosta pystymme tarjoamaan luottamuksellisen ympäristön mm. sopimusneuvotteluille ja välimiesmenettelyille.

Edustavat toimivat ja valoisat tilat

Kaikki edustavat tilat ovat ikkunallisia ja varustettu toimivalla, turvallisella ja käytössä testatulla tekniikalla.

Helppo ja mutkaton

Pyrimme tekemään kaikki mahdollisimman helpoksi asiakkaillemme. 

Laaja palvelutarjonta

Omien palvelujen lisäksi tarjolla myös Forumin yli 140 liikkeen, kahvilan ja ravintolan palvelut.

Joustava toimintatapa

Ymmärrämme asiakkaittemme nopeastikin muuttuvia tarpeita ja toiveita. Hinnoittelu ja ehdot mahdollistavat joustavuuden. 

Yksinkertainen avoin hinnoittelu

Arvostamme yksinkertaisuutta ja avoimutta. Siksi meillä on kiinteä "all inclusive" hinnoittelu ja vain muutama hintakategoria jotka ovat voimassa kaikkialla. 

Monipuolinen varustus ja valmius

Kaikki tilat ovat täysin varusteltu ja niissä on mm. monipuoliset tekniset valmiudet video- ja puhelinkonferenseihin.

Ammattitaidolla 
jo 75.000 varausta

Palveluksessanne jo vuodesta 2011. Palveluksiamme käyttää lähes 2.000 yritystä yli 10.000 varauksen edestä vuosittain.

Yksinkertainen ja Avoin hinnoittelu

Esimerkkejä satunnnaisen (ei sopimusta) asiakkaan hinnoista.
Sopimusasiakkailla vieläkin edullisemmat hinnat ja ehdot. Samat hinnat voimassa kaikissa toimipisteissä.

Pienet alle 12 m2 tilat

Päiväpassi

Sisältyy kuukausiasiakkuuksiin

20,00 €/pv  

Sisältää mm. yhteiskäyttöisen lounge tilojen käyttöoikeuden, 1Gb/s internet varayhteyksineen, lehdet. 
Päivä = arkisin klo 07.00 - 19.00

Normaali kokoustila

Etätyöpiste

10,00 €/h  

80,00 €/pv

Sisältää mm. rauhallisen työpisteen (työpöytä ja tuoli), lounge, 1Gb/s internet varayhteyksineen, lehdet. 
Päivä = 10 tuntia.

Isot kokous- ja luokkatilat

Etätyöhuone

25,00 €/h

200,00 €/pv

Sisältää mm. rauhallisen työhuoneen jota voi käyttää myös 3-4 henkilön kokoukseen, lounge, 1Gb/s internet varayhteyksineen, lehdet. 
Päivä = 10 tuntia.

Viikkopaketeilla jopa 75% alennus

Pienet alle 12 m2 tilat

Viikkopassi

80,00 €/vko

Sisältää 5 vuorokautta (12 h/pv) mm. yhteiskäyttöisen lounge tilojen käyttöoikeuden, 1Gb/s internet varayhteyksineen, lehdet. 
Arkisin klo 07.00 - 19.00
1 nimetty henkilö kerralla.

Normaali kokoustila

Etätyöpiste

240,00 €/vko

Sisältää 5 vuorokautta (12 h/pv) mm. rauhallisen työpisteen (työpöytä ja tuoli), lounge, 1Gb/s internet varayhteyksineen, lehdet. 
Arkisin klo 07.00 - 19.00
 

Isot kokous- ja luokkatilat

Etätyöhuone

600,00 €/vko

Sisältää 5 vuorokautta (12 h/pv) mm. rauhallisen työhuoneen jota voi käyttää myös 3-4 henkilön kokoukseen, lounge, 1Gb/s internet varayhteyksineen, lehdet.
Arkisin klo 07.00 - 19.00
 

Kuukausipaketeilla 50% lisäalennus + sopimusasiakkaan edut

Pienet alle 12 m2 tilat

Kuukausipassi

160,00 €/kk

Sisältää 1 kuukauden (24/7) mm. yhteiskäyttöisen lounge tilojen käyttöoikeuden, 1Gb/s internet varayhteyksineen, lehdet, kahvi/tee, tulostukset, skannaukset ym. kuukausiasiakkaiden normaalit ilmaiset palvelut ja edut. 
1 nimetty henkilö kerralla.

Normaali kokoustila

Etätyöpiste

480,00 €/kk

Sisältää 1 kuukauden (24/7) mm. rauhallisen työpisteen (työpöytä ja tuoli), lounge, 1Gb/s internet varayhteyksineen, lehdet, , kahvi/tee, tulostukset, skannaukset ym. kuukausiasiakkaiden normaalit ilmaiset palvelut ja edut.
 

Isot kokous- ja luokkatilat

Etätyöhuone

1200,00 €/kk

Sisältää 1 kuukauden (24/7) mm. rauhallisen työhuoneen jota voi käyttää myös 3-4 henkilön kokoukseen, lounge, 1Gb/s internet varayhteyksineen, lehdet,  kahvi/tee, tulostukset, skannaukset ym. kuukausiasiakkaiden normaalit ilmaiset palvelut ja edut.
 

Virtuaalinen toimisto ja osoitepalvelu

Pienet alle 12 m2 tilat

Virallinen Osoitepalvelu

190,00 €/kk

Sisältää 1 kuukauden (24/7) mm. yhteiskäyttöisen lounge tilojen käyttöoikeuden, 1Gb/s internet varayhteyksineen, lehdet, sekä oman yrityksen virallisen osoite- ja postipalvelun
 
 
 
 

 
 
 

Normaali kokoustila

Oma 24/7 Etätyöpiste

590,00 €/kk

Sisältää 1 kuukauden (24/7) mm. rauhallisen oman nimetyn työpisteen (työpöytä ja tuoli), lounge, 1Gb/s internet varayhteyksineen, lehdet, kahvi/tee, tulostukset, skannaukset ym. kuukausiasiakkaiden normaalit ilmaiset palvelut, sekä oman yrityksen virallisen osoite- ja postipalvelun.
 

---
Vajaakäytöllä voi ansaita!
Tämä on alivuokrattavissa Meeting Parkin kautta.
 

Isot kokous- ja luokkatilat

Oma 24/7 Etätyöhuone

1300,00 €/kk

Sisältää 1 kuukauden (24/7) mm. rauhallisen oman nimetyn huoneen (12 m2) jota voi käyttää myös 3-4 henkilön kokoukseen ja työtilana, lounge, 1Gb/s internet vara-yhteyksineen, lehdet, kahvi/tee, tulostukset, skannaukset ym. kuukausiasiakkaiden normaalit ilmaiset palvelut, sekä oman yrityksen virallisen osoite- ja postipalvelun.
---
Vajaakäytöllä voi ansaita!
Tämä on alivuokrattavissa Meeting Parkin kautta.

Kanta-asiakkailla jopa 50% edullisemmat hinnat ja joustavammat ehdot.

Tuntihinnat ovat voimassa arkisin ja lauantaisin klo 06.00 – 22.00. Muina aikoina, eli öisin (22.00-06.00) ja Sunnuntaisin veloitamme satunnaisilta asiakkailta päivystyslisän jonka suuruus on +50 % ao. tilan tuntihinnasta. Kuukausiasiakkaat voivat käyttää varaamiaan tilojaan itsenäisesti 24/7 omilla avaimillaan. Pidätämme oikeuden hinnan muutoksiin. Kaikki ilmoitetut hinnat ovat arvonlisäverottomia (alv 0%). Hintoihin lisätään kulloinkin voimassa olevat arvonlisäverot.

 

Vapaita toimistotiloja Helsingin Forumissa

Helsingin ydinkeskustassa sijaitsevassa Meeting Park FORUM -toimipisteessä (Mannerheimintie 20, 00100 Helsinki) on pitkästä aikaa vapautumassa muutama edustava 12-65 m2 toimistohuone loistavilla näkymillä. Kiinteä hinnoittelu. 
Myös väistötilat ja virtuaali- ja etätyötoimistot onnistuu joustavasti.
Lisätietoja helsinki@meetingpark.fi / 010 5011 501

Usein esitetyt kysymykset (FAQ)

Löydätte vastauksia yleisempiin kysymyksiin alla olevista otsikoista.

Onko lisää kysymyksiä?

Avaa CHAT keskustelu ikkunan oikeasta alakulmasta :-)

 

Uusi asiakas:

Varaa nyt ja hyödynnä 50% alennus

Tutustumistarjous koskee tilan vuokraa ja vain organisaation ensimmäistä varausta, 
eikä sitä voida yhdistää muihin tarjouksiin.