Muistutus: Yleinen arvonlisävero nousi 24 prosentista 25,5 prosenttiin 1. syyskuuta 2024.

VARAUKSET ONLINE

Reaaliaikaiset varaukset - ilman tunnuksia.

Kuinka teen varauksen?

1) VALITSE TILA

  • valitkaa haluttu toimipiste,
  • valitkaa haluttu päivämäärä,
    jolloin saatte listan vapaista tiloista
  • valitkaa haluttu tila (ja aika) suoraan painamalla vihreästä palkista tai valintalistasta
  • tarkistakaa päivämäärä ja ajat jolloin varaus alkaa ja päättyy. (Varatkaa alussa ja lopussa aikaa valmisteluille, tilaan pääsee vain varausaikana)

2) ANNA VARAAJAN TIEDOT

  • antakaa yhteystiedot
  • valitkaa ohjaustiedot (ohjaustauluilla)
  • kertokaa toivotut tarjoilut
  • valitkaa mahdolliset lisäpalvelut
  • antakaa mahdollisia ohjeita
  • valitkaa maksutapa
  • antakaa mahdollinen kuponkikoodi
  • vahvistakaa varauspyyntö
    jonka jälkeen järjestelmä lähtää automaattisesti vahvistusviestin sähköpostiinne

Huomioitavia asioita:

VIHJE NIMISTÄ:

  • "Space" = 1 henkilön työpiste.
    "Office" = 3-4 henkilön työ-/kokoushuone.
    Muut ovat kokous-, koulutus- ja loungetiloja ja nimet kertovat esim. ikkunoiden ilmansuunnan ja koko hintaluokan (alle tai yli 40 m2).

TARJOILUT:

  • Tarjoilut voi ilmoittaa vapaamuotoisesti varauksen yhteydessä. Hinnasto ja perusvalikoima löytyy täältä..

VALMISTELUT:

  • Pyydämme huomioimaan varauksessa esivalmistelujen vaatiman ajan (esim. 30 min) ennen ja jälkeen tilaisuuden.

ALOITUS:

  • Huomioittehan että tilat ovat käytettävissä vasta varauksen alkamisesta alkaen. Kokoustiloihin ei välttämättä pääse ennen omaa varauksen alkua edellisen kokouksen vuoksi.

JATKAMINEN:

  • Varausta voidaan pidentää paikan päällä - jos varaustilanne sallii. Muussa tapauksessa tilaisuus tulee päättyä viimeistään sovittuna aikana. Toki voi tiedustella jos löytyisi korvaava tila jatkoa varten.

VAHVISTUS:

  • Varauksen lähettämisen jälkeen järjestelmä lähettää Teille automaattisesti vahvistuksen varauksen vastaanottamisesta annettuun sähköpostiosoitteeseen.

MUISTUTUS:

  • Yhteystiedoissa voitte valita myös muistutuksen lähettämisen tekstiviestinä annettuun puhelinnumeroon pari päivää ennen tilaisuutta.

24/7 VARAUKSET:

  • Palvelemme 24/7 - ennakkovarauksella. Jos teillä on tarvetta kokoustaa poikkeuksellisella aikataululla (19.00 - 08.00) vielä saman päivän/yön aikana, niin pyydämme soittamaan numeroon 010 5011 501 ja varmistamaan varauksen onnistuminen (resurssit ym.).

Tuntihinnat (alv 0%)

Hintakategoria Normaali hinta Ilman tarjoiluja Sopimusasiakas
4: Tila < 15 m2 25 €/h 25 €/h 0-20 €/h
5: Tila < 40 m2 50 €/h 50 €/h 0-40 €/h
6: Tila < 80 m2 100 €/h 150 €/h 0-80 €/h
7: Tila < 120 m2 150 €/h 200 €/h 0-120 €/h
8: Tila < 160 m2 200 €/h 250 €/h 0-160 €/h
9: Tila < 200 m2 250 €/h 300 €/h 0-200 €/h
10: Tila < 240 m2 300 €/h 350 €/h 0-240 €/h
11: Tila < 280 m2 350 €/h 300 €/h 0-280 €/h
12: Tila < 320 m2 400 €/h 450 €/h 0-320 €/h
Atrium (730 m2) kysy tarjousta kysy tarjousta kysy tarjousta
*: Erikoishinta kysy tarjousta kysy tarjousta kysy tarjousta

(Päivitetty 1.1.2020 alkaen).

Tuntihinnat ovat voimassa arkisin ja lauantaisin klo 06.00 – 22.00. Muina aikoina (22.00-06.00) ja sunnuntaisin veloitamme satunnaisilta asiakkailta päivystyslisän +50 % tilan tuntihinnasta. Arkipyhäpäivien lisä on +100%.

Kaikkiin hintoihin (alv 0%) lisätään kulloinkin Suomessa voimassa oleva normaali arvonlisävero.

 

Meeting Park's in Helsinki

Meeting Park OASIS - Itämerenkatu 14

Ruoholahden metroaseman talo

Meeting Park OASIS, 2nd floor Meeting Park OASIS, 3th floor

Meeting Park KAMPPI - Salomonkatu 5 C

Sokos Hotel Presidentin talo

Meeting Park KAMPPI, 2th floor

Meeting Park logo

Meeting Park OASIS
Itämerenkatu 14
FI-00180 HELSINKI
Google Maps

 010 5011 502 
ma-pe 08-18
 24/7 ennakkovarauksesta

Meeting Park KAMPPI
Salomonkatu 5 C
FI-00100 HELSINKI
Google Maps

 010 5011 504
 ma-pe 08-16
 24/7 ennakkovarauksesta

ToimistoSissit suosittelee

MyHelsinki TS 110x110px White Transparent

Business Meeting Park Ltd. is Finnish private company founded in 2010 with a vision of unique base of operations for businesses.

We provide in a warm & safe environment all meeting, event and working spaces, and all related services, with strong know-how and expertise of over 100.000 meetings and 2.700 business clients. Welcome!

Ekokompassi logo