Muistutus: Yleinen arvonlisävero nousi 24 prosentista 25,5 prosenttiin 1. syyskuuta 2024.
VARAUKSET ONLINE
Meeting Park tarjoaa Helsingin keskustassa yli 50 erilaista kokous-, koulutus- ja ryhmätyötilaa - aina parin henkilön tilasta jopa 600 henkilön tapahtumiin Atriumissa.
Sopimus tuo merkittäviä säästöjä. Meitä säännöllisesti käyttäville asiakkaillemme voimme tarjota etuja sopimusasiakkuuden muodossa. Sopimusasiakkuus voi sisältää tietyn palvelun tai sopimushinnat tilavarauksiin. Voimme muokata juuri teille sopivan mallin tarpeidenne mukaisesti. Lue lisää tästä..
Olemme jo vuodesta 2010 saakka suosineet tilojen hinnoittelussa helppoutta, selkeyttä, avoimuutta, ja ennustettavuutta sekä valinnanvapautta: Yksinkertaiset ja selkeät hintaluokat, joissa kaikilla tiloilla on sama aikaperusteinen veloitus (per 30 min). Tuntihintoihin ei vaikuta henkilömäärä tai tilamuoto, ja samat hinnat ovat voimassa kaikissa Helsingin toimipisteissä.
Olemme jo vuodesta 2010 saakka suosineet hinnoittelussa selkeyttä, avoimuutta ja ennustettavuutta sekä valinnanvapautta. Samat hinnat ovat voimassa kaikissa Helsingin toimipisteissä.
Olemme täyden palvelun tarjoaja, joten valikoimistamme löytyy peruskokoustarjoiluilujen lisäksi muita räätälöitäviä vaihtoehtoja myös erikoistilaisuuksiin - kannattaa tiedustella lisää!
Sitovat tilaukset on tehtävä viimeistään viikko ennen tilaisuutta. Tilauksen yhteydessä tulee ilmoittaa mahdolliset ruokavaliotoiveet ja allergiat. Pyrimme toimittamaan tilauksia myös lyhyemmällä varoitusajalla, mutta tällöin pidätämme oikeuden periä pikatoimitusmaksun.
Helsingin ydinkeskustan liikenteen solmukohta; mm. Juna, Metro, Bussi, Auto, Ratikka, Fillari – kaikki sijaitsevat alle 150 m päässä - ja niihin pääsee kuivin jaloin! Ruoholahdesta autolla pääsee suoraan P-CityForumin parkkihalliin.
Kuinka teen varauksen?
1) VALITSE TILA
- valitkaa haluttu toimipiste,
- valitkaa haluttu päivämäärä,
jolloin saatte listan vapaista tiloista - valitkaa haluttu tila (ja aika) suoraan painamalla vihreästä palkista tai valintalistasta
- tarkistakaa päivämäärä ja ajat jolloin varaus alkaa ja päättyy. (Varatkaa alussa ja lopussa aikaa valmisteluille, tilaan pääsee vain varausaikana)
2) ANNA VARAAJAN TIEDOT
- antakaa yhteystiedot
- valitkaa ohjaustiedot (ohjaustauluilla)
- kertokaa toivotut tarjoilut
- valitkaa mahdolliset lisäpalvelut
- antakaa mahdollisia ohjeita
- valitkaa maksutapa
- antakaa mahdollinen kuponkikoodi
- vahvistakaa varauspyyntö
jonka jälkeen järjestelmä lähtää automaattisesti vahvistusviestin sähköpostiinne
Huomioitavia asioita:
VIHJE NIMISTÄ:
- "Space" = 1 henkilön työpiste.
"Office" = 3-4 henkilön työ-/kokoushuone.
Muut ovat kokous-, koulutus- ja loungetiloja ja nimet kertovat esim. ikkunoiden ilmansuunnan ja koko hintaluokan (alle tai yli 40 m2).
TARJOILUT:
- Tarjoilut voi ilmoittaa vapaamuotoisesti varauksen yhteydessä. Hinnasto ja perusvalikoima löytyy täältä..
VALMISTELUT:
- Pyydämme huomioimaan varauksessa esivalmistelujen vaatiman ajan (esim. 30 min) ennen ja jälkeen tilaisuuden.
ALOITUS:
- Huomioittehan että tilat ovat käytettävissä vasta varauksen alkamisesta alkaen. Kokoustiloihin ei välttämättä pääse ennen omaa varauksen alkua edellisen kokouksen vuoksi.
JATKAMINEN:
- Varausta voidaan pidentää paikan päällä - jos varaustilanne sallii. Muussa tapauksessa tilaisuus tulee päättyä viimeistään sovittuna aikana. Toki voi tiedustella jos löytyisi korvaava tila jatkoa varten.
VAHVISTUS:
- Varauksen lähettämisen jälkeen järjestelmä lähettää Teille automaattisesti vahvistuksen varauksen vastaanottamisesta annettuun sähköpostiosoitteeseen.
MUISTUTUS:
- Yhteystiedoissa voitte valita myös muistutuksen lähettämisen tekstiviestinä annettuun puhelinnumeroon pari päivää ennen tilaisuutta.
24/7 VARAUKSET:
- Palvelemme 24/7 - ennakkovarauksella. Jos teillä on tarvetta kokoustaa poikkeuksellisella aikataululla (19.00 - 08.00) vielä saman päivän/yön aikana, niin pyydämme soittamaan numeroon 010 5011 501 ja varmistamaan varauksen onnistuminen (resurssit ym.).
Tuntihinnat (alv 0%)