KESKEISET SIJAINNIT KESKUSTASSA
Metroasemat, parkkihallit, ratikat, ravintolat ja majoitukset aivan vieressä.

Meeting Park OASIS
Ruoholahden metroasema
directions_walkSisäänkäynti: Selkämerenkuja 1, Konservatoorion puolelta.
trainMetroasema: Ruoholahti (alla)
directions_carhalli (alla), P-Ruohlahti (80 m)

Meeting Park KAMPPI
Sokos Hotelli Presidentti
directions_walkSisäänkäynti: KAMPIN kauppakeskuksen puolelta.
trainMetroasema: Kamppi (edessä)
directions_carP-Kamppi (30 m)

Meeting Park KLUUVI
Kauppakeskus Kluuvi
directions_walkSisäänkäynti: Kluuvi- ja Yliopistokadun kulmasta.
trainMetroasema: Yliopisto (edessä)
directions_carP-Kluuvi (sama hissi)


Meeting Park KLUUVI
Loistava keskeinen sijainti aivan ydinkeskustassa kauppakeskus KLUUVIN yhteydessä. Edustavat tilat valmistuivat 2021-2022.
Kokoustilat (4-80 henkilöä)
Peräti 17 kappaletta eri kokoista kokous- ja koulutustilaa, jopa 80 henkilölle.
Videoneuvottelut + Webinaarit
Share, view and edit any file on any device, anywhere — instantly and securely.
Etätyötilat
Rauhalliset ja turvalliset työtilat väliaikaiseen tarpeeseen. Business lounge, oma pöytä tai työhuone valinnan mukaan - 24/7
Toimistotilat
Pysyvämpään tarpeeseen löytyy jopa 70 m2 huoneita kiinteällä ennustettavalla "all inclusive" hinnoittelulla - ensimmäisenä Suomessa.
Osoite- ja postipalvelut
Oma virtuaalinen toimisto loistalla sijainnilla ja 00100 postiosoitteella (Kluuvikatu 7 C). Myös virallinen postiosoite ja postinkäsittely.


Meeting Park KAMPPI
Loistava keskeinen sijainti kauppakeskus KAMPIN vieressä, Sokos Hotelli Presidentin talossa. Tilat uudistettiin syksyllä 2019.
Kokoustilat (4-80 henkilöä)
9 eri kokoista kokous- ja koulutustilaa, jopa 80 henkilölle.
Videoneuvottelut + Webinaarit
Kaikissa tiloissa aito videoneuvotteluvalmius. Näihin voi osallistua myös internet-selaimella tietokoneella, padilla tai matkapuhelimella. Myös webinaarien lähetykset onnistuu (mm. Youtube).
Etätyötilat
Rauhalliset ja turvalliset työtilat väliaikaiseen tarpeeseen. Työhuone valinnan mukaan - 24/7.
Osoite- ja postipalvelut
Oma virtuaalinen toimisto loistalla sijainnilla ja 00100 postiosoitteella (Salomonkatu 5 C). Myös virallinen postiosoite ja postinkäsittely.
Uusi asiakas:
Varaa nyt ja hyödynnä 50% alennus
Tutustumistarjous koskee kokous- ja etätyötilan vuokraa ja vain organisaation ensimmäistä varausta, eikä sitä voida yhdistää muihin tarjouksiin.
ASIANTUNTEVAA PALVELUA SUURELLA SYDÄMMELLÄ
yli 80.000 kokouksen asiantuntemuksella.
Henkilökohtaista palvelua
- jopa 24/7
Tuttu lämmin ja asiakaspalvelusta nauttiva henkilökuntamme on aina paikan päällä vastaanottamassa, ohjaamassa ja tukemassa Teitä ja Asiakkaitanne - varauksesta jopa 24/7.
Ruokaa ja juomaa
Täyden palvelun catering. Lounaat voi nauttia kokoustiloissa, aulassa ja lounge-alueella tai ravintoloissa. Myös omat eväät on sallittu.
Videoneuvottelut
Kaikissa tiloissamme on vakiona tai valmiudet aidoille turvallisille videoneuvotteluille (Cisco / Polycom). Näihin voi osallistua ympäri myös maailmaa internetselaimella tietokoneella, padilla tai matkapuhelimella.
Webinaarit ja nauhoitukset
Kaikissa tiloissa on valmiudet myös Webinaareille (nettilähetys) joita voi seurata esimerkiksi Youtube -kanavan kautta avoimesti tai kutsusta, ja nämä lähetykset voidaan nauhoittaa.
Puhelinkonferenssit
Useimmissa tiloissa on valmius myös puhelinkonferensseihin.
Postipalvelut
Virallinen osoite (ilman c/o) ja postilöaatikko, postin käsittely ja edellenlähetys, sekä luotettava ja nopea kuruuripalvelu.
Assistenttipalvelut
Henkilökuntamme auttaa mielellään kaikissa satunnaisissa ja pysyvimmissä tarpeissa, yhteistyössä kumppaniverkostomme kanssa.
Tekninen tuki
24/7 päivystävä tekninen tuki on paikalla tarvittaessa muutamassa minuutissa. Tuen voi myös tilata päivystämään tilaisuuden ajaksi.
Turvajärjestelyt
Tarjoamme luottamuksellisen (NDA) ympäristön. Pystymme myös vastaamaan esimerkiksi suomalaisten ja kansainvälisten viranomaisten turvallisuusvaatimuksiin ja -järjestelyihin.
Ilmoittautumispalvelu
Hyödynnä meidän ilmoittautumispalvelua tilaisuuksien rekisteröintiin ja hallintaan.
Tapahtumajärjestely
Huolehdimme puolestanne tarvittaessa myös kaikista tilaisuutenne käytännön järjestelyistä vuosien kokemuksella.
Projektipäällikkö
Tapahtumien järjestäminen sisältää paljon suunnittelua ja muuttuvia osia; jätä kaikki murheet ja stressi ammattilaiselle - ja nauti tilaisuudesta!
Usein esitetyt kysymykset (FAQ)
Löydätte vastauksia yleisempiin kysymyksiin alla olevista otsikoista.
Oletteko auki ympäri vuorokauden 24/7?keyboard_arrow_up
Kyllä — ennakkovarauksesta olemme auki 24/7 - myös pyhinä. Normaalisti henkilökuntamme palvelee Kluuvin toimipisteessä arkisin klo 07.00 - 19.00.
room_serviceOnko teillä vastaanottoa ja kokousemäntä/-isäntä paikalla?keyboard_arrow_up
Kyllä — henkilökuntamme on paikalla vastaanottamassa ja ohjaamassa asiakkaita aina kun toimipiste on normaalisti tai varauksesta auki . Kanta-asiakkaat (sopimusasiakkaat) voivat kokoustaa ja käyttää varattuja tiloja itsenäisesti ympäri vuorokauden omilla avaimillaan.
Mikä on tilojen varustus?keyboard_arrow_up
Kaikki kokoustilat on täysin varustettuja. Näistä löytyy mm;
- isot ikkunat
- iso näyttö tai videotykki
- flappitaulu(t)
- gigaset internetyhteydet
- tehokas ilmanvaihto
- himmennettävät valot (useimmissa)
- hyvä vaimennettu akustiikka (ei kaikua)
- äänieritys
- äänentoisto (osassa - valmius kaikissa)
sekä valmiudet mm.;
- puhelinkonferensseihin,
- videoneuvotteluille
- webinaareille
Huonekohtaisesti esittelytiedoista löytyy tarkemmat tiedot tilasta ja varustuksesta.
Löytyykö adaptereita näytön kytkemiseksi?keyboard_arrow_up
Kyllä — meiltä löytyy runsaasti erilaisia adaptereita tietokoneiden ja padien kytkemiseksi näyttöihin ja videotykkeihin (HDMI), mutta jos on omat adapterit, niin suosittelemme ottamaan mukaan ;-)
laptopTarvitseeko tuoda oma esityskone?keyboard_arrow_up
Suositeltavaa, mutta ei välttämätöntä. Meiltä voi vuokrata perustason PC-esityskoneen tilaisuuden ajaksi, mutta suosittelemme aina käyttämään omia tietokoneita mm. tietoturvasyistä.
videocamOnnistuuko webinaarit ja videoneuvottelut?keyboard_arrow_up
Kyllä — kaikista kokoustiloissamme on valmiudet videoneuvotteluille ja webinaareille (esim. Youtube). Osassa kokoustiloja on vakiona Polycomin tai Ciscon aidot Full HD videoneuvottelujärjestelmät. Videoneuvotteluihin voi osallistua myös internetselaimen välityksellä omalta tietokoneelta, padilta tai matkapuhelimsesta. Olemme myös Helsingin suurin videoneuvottelutilojen ja -palvelujen tarjoaja - jo 7 vuoden kokemuksella.
Saako teknistä tukea?keyboard_arrow_up
Kyllä — meiltä löytyy aina 24/7 päivystävä tekninen asiantuntija, joka on paikalla tarvittaessa muutamassa minuutissa. Teknisen tuen voi myös tilata erikseen päivystämään paikan päälle tilaisuuden ajaksi - esimerkiksi webinaarin ajan.
fiber_newOletteko uusi toimija?keyboard_arrow_up
Emme — Olemme palvelleet jo vuodesta 2011 saakka useammassa toimipisteessä. Vuosittain palveluksiamme käyttää lähes 2.400 organisaatiota ja varauksia on yli 10.000 kpl vuosittain.
euro_symbolSamat hinnat kaikkialla?keyboard_arrow_up
Kyllä — Hinnoittelumme on täysin avoin ja se on tehty mahdollisimman helpoksi, selkeäksi ja ennustettavaksi;
Tuntihinnat ovat voimassa arkisin ja lauantaisin klo 06.00 – 22.00. Muina aikoina, eli
öisin (22.00-06.00) ja Sunnuntaisin veloitamme satunnaisilta asiakkailta päivystyslisän
jonka suuruus on +50 % ao. tilan tuntihinnasta.
Kuukausiasiakkailla on voimassa omat sopimushintansa, joka voivat olla jopa 50% edullisemmat, ja he voivat käyttää
varaamiaan tilojaan itsenäisesti 24/7 omilla avaimillaan.
Hintoihin lisätään kulloinkin
voimassa olevat arvonlisäverot.
Onko kokouspaketteja?keyboard_arrow_up
Kyllä — meillä on tarjolla myös kokouspaketteja jolloin kustannukset perustuvat henkilömäärään. Tällöin hinta per henkilö sisältää valitut tarjoilut ja kokoustilan. Kokouspaketit laskutetaan tarjoilujen mukaan, jolloin arvonlisävero on 14% (8/2018). Lisätietoja tästä
restaurantSaako tarjoiluja?keyboard_arrow_up
Kyllä — meillä on tarjolla täyden palvelun catering. Esimerkiksi lounaat voi nauttia kokoustiloissa, kokoustilojen ulkopuolella lounge-alueella tai ravintoloissa välittömässä läheisyydessä - esimerkiksi Forumissa saman talon sisällä. Alkoholia emme itse myy, mutta se on mahdollista järjestää esimerkiksi yksityistilaisuuksiin. Lisätietoja tästä.
restaurantSaako tuoda omia eväitä ja tarjoiluja?keyboard_arrow_up
Kyllä — emme ole mustasukkaisia ;-) Asiakkaat voivat hyödyntää omia catering toimittajia ja tiloihin saa tuoda omia eväitä ja juomia. Meiltä voi myös tarvittaessa vuokrata asiatiat ja siivoukset, sekä tarjoilun.
Mitkä ovat asiakkaan vastuut ja velvoitteet?keyboard_arrow_up
Asiakas eli tilaaja on velvollinen suojelemaan vahingoilta vuokraamiaan tiloja ja kalusteita. Tilaaja vastaa kaikista vahingoista, joita tilaajan laitteet, henkilökunta, esiintyjät tai kokouksen osanottajat aiheuttavat kiinteistölle tai irtaimelle omaisuudelle. Tilaaja vastaa myös itse tuomistaan laitteista ja irtaimesta omaisuudesta. Tilaaja sitoutuu noudattamaan meidän henkilökunnan ohjeita talon sekä kalusteiden ja laitteiden käyttöä koskevissa asioissa. Tilaajan tulee nimetä tilaisuudelleen vastuuhenkilö. Asiakkaalla ei ole oikeutta siirtää tai luovuttaa vuokraamiaan tiloja kolmannelle osapuolelle ilman Business Meeting Park Oy:n suostumusta.
highlight_offMitkä ovat peruutusehdot?keyboard_arrow_up
Normaalit satunnaisen asiakkaan peruutusehdot löytyvät varauslomakkeen yhteydessä.
credit_cardMitkä ovat maksutavat ja -ehdot?keyboard_arrow_up
Seuraavassa käyttämämme maksutavat ja mahdolliset kulut;
Kuinka voin tehdä varauksen?keyboard_arrow_up
Varaustilanteen ja varaukset voi tehdä myös itsenäisesti suoraan meidän tästä internet-palvelusta löytyvän reaaliaikaisen varausjärjestelmän avulla. Ei edellytä rekisteröintiä. Sieltä näkee myös kaikkien kokous- ja etätyötilojen varaustilanteen reaaliaikaisesti. Palvelemme ja otamme toki varauksia vastaan myös paikan päällä, sähköpostitse, puhelimitse ja alla löytyvän CHAT-keskustelun kautta.
Kanta-asiakkaan edut? keyboard_arrow_up
Kiinteä ja ennustettava kuukausiveloitus sisältää kaikki asiakkaan tarvitsemat ja valitsemat peruspalvelut (* valinnaisia) ja halutun määrän kokous- ja etätyötilojen käyttöoikeutta ilmaiseksi ja merkittävästi edullisemmat ylimenevät tuntihinnat.
- virallinen osoite (ilman c/o) Mannerheimintie 20 B, 00100 Helsinki *
- saapuvan ja lähtevän postin käsittely *
- omat kulkuavaimet (2 kpl) *
- etätyöpisteet ja -huoneet *
- kokous- ja koulutustilat *
- sauna ja terassi (Forum) *
- turvatut Gigaset Internetyhteydet (1+3)
- langalliset ja langattomat tietoverkot (2)
- värilasertulostimet ja skannerit
- värikopiot ja tulostukset (normaali määrä)
- telefax
- kahvi/tee (oma käyttö itsepalveluna)
- keittiöt varusteineen
- pukuhuone ja suihku (Forum)
- lounge -tilat
- vastaanottopalvelu (ark. 07-19 Forum ja
08-16 muut, sekä 24/7 sopimuksen mukaan
ja ulkopuolisten asiakkaiden aikana)
- tekninen tuki (ark. 08-18)
- vartiointi ja videovalvonta 24/7