010 5011 501 Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. Online Varauspalvelu CHAT alakulmassa Palaute alakulmassa

Safe Harbor for Business

Ei vain tiloja, vaan korkeatasoista palvelua - luottamuksellisesti, ainoana Suomessa!

Varauslomake

Tila:
Nimi:
Puhelin
Tekstiviestit  Kyllä, saa lähettää muistutusviestin. Matkapuhelinnumero:
  -  
Sähköposti:
Tämä teksti tulee ohjaustauluun / This will come to the sign display
Free text field like "09.00 Coffee/Tea, Sandwich, 12.00 Lunch, 14.00 Coffee/Tea"
Toiveita ja ohjeita esim. laskun viite / Wishes and instructions like PO number or reference text to the invoice
Cash or Credit card / Käteinen tai Luottokortti
Billing / Laskutus
Kuponki

OLEMME AUKI 24/7*

Palvelemme edelleen jopa 24/7. Kaikki kokoukset on sallittu. Lue lisää Covid-19 turvallisesta ympäristöstä.

Tämän varauslomakkeen avulla voitte tarkistaa reaaliaikaisesti tilojen saatavuuden ja tehdä varauksia myös ilman tunnuksia ja rekisteröintiä.

Lähettämällä varauksen hyväksytte varaus- ja peruutusehdot.

PS. Muistakaa varata aikaa myös alku- ja loppuvalmisteluille.

Forum ja Campus sulkeutuvat 30.6.

Meeting Park FORUM ja CAMPUS kokous- ja toimistomaailmat lopettavat 30.6.2021, eikä varauksia ole mahdollista tehdä 24.6. jäljeisiin päiviin. Lisätietoja tästä.

Kluuvi avatuu syksyllä 2021

Kauppakeskus KLUUVIIN avatuu uusi Meeting Park syksyllä, ja sen kokoustilat tulevat varattavaksi myöhemmin kesällä.

Kamppi palvelee kesällä

Kampin kauppakeskuksen edessä, Sokos hotelli Presidentin talossa palvelee edelleen myös kesällä Meeting Park KAMPPI.

KESÄALE -50%

Nyt kaikki kokous-, koulutus- ja etätyötilat -50% alennuksella Helsingin keskustassa, parhaiden yhteyksien ja palvelujen äärellä, rauhallisessa ja turvallisessa ympäristössä!

Kaikki;

  • etätyöpisteet 5,- €/h
  • etätyöhuoneet 10,- €/h
  • alle 40 m2 kokoustilat 25,- €/h
  •  yli 40 m2 kokoustilat alk. 50,-€/h.

Kaikki hinnat alv 0%. Tarjous on voimassa 15.8.2021 saakka ja tähän saakka pidettyihin varauksiin. Tarjoushinta lasketaan normaalista tuntihinnasta, eikä sitä voi yhdistää muihin tarjouksiin, etuihin tai sopimushintoihin.

Kuinka teen varauksen?

1) VALITSE TILA

  • valitkaa haluttu toimipiste,
  • valitkaa haluttu päivämäärä,
    jolloin saatte listan vapaista tiloista
  • valitkaa haluttu tila (ja aika) suoraan painamalla vihreästä palkista tai valintalistasta
  • tarkistakaa päivämäärä ja ajat jolloin varaus alkaa ja päättyy. (Varatkaa alussa ja lopussa aikaa valmisteluille.)

2) ANNA VARAAJAN TIEDOT

  • antakaa yhteystiedot
  • valitkaa ohjaustiedot (ohjaustauluilla)
  • kertokaa toivotut tarjoilut
  • valitkaa mahdolliset lisäpalvelut
  • antakaa mahdollisia ohjeita
  • valitkaa maksutapa
  • antakaa mahdollinen kuponkikoodi
  • vahvistakaa varauspyyntö
    jonka jälkeen järjestelmä lähtää automaattisesti vahvistusviestin sähköpostiinne

Huomioitavia asioita:

VIHJE NIMISTÄ:

  • "Space" = 1 henkilön työpiste.
    "Office" = 3-4 henkilön työ-/kokoushuone.
    Muut ovat kokous-, koulutus- ja loungetiloja ja nimet kertovat esim. ikkunoiden ilmansuunnan ja koko hintaluokan (alle tai yli 40 m2).

TARJOILUT:

  • Tarjoilut voi ilmoittaa vapaamuotoisesti varauksen yhteydessä. Hinnasto ja perusvalikoima löytyy täältä..

VALMISTELUT:

  • Pyydämme huomioimaan varauksessa esivalmistelujen vaatiman ajan (esim. 30 min) ennen ja jälkeen tilaisuuden.

ALOITUS:

  • Huomioittehan että tilat ovat käytettävissä vasta varauksen alkamisesta alkaen. Kokoustiloihin ei välttämättä pääse ennen omaa varauksen alkua edellisen kokouksen vuoksi.

JATKAMINEN:

  • Varausta voidaan pidentää paikan päällä - jos varaustilanne sallii. Muussa tapauksessa tilaisuus tulee päättyä viimeistään sovittuna aikana. Toki voi tiedustella jos löytyisi korvaava tila jatkoa varten.

VAHVISTUS:

  • Varauksen lähettämisen jälkeen järjestelmä lähettää Teille automaattisesti vahvistuksen varauksen vastaanottamisesta annettuun sähköpostiosoitteeseen.

MUISTUTUS:

  • Yhteystiedoissa voitte valita myös muistutuksen lähettämisen tekstiviestinä annettuun puhelinnumeroon pari päivää ennen tilaisuutta.

24/7 VARAUKSET:

  • Palvelemme 24/7 - ennakkovarauksella. Jos teillä on tarvetta kokoustaa poikkeuksellisella aikataululla (19.00 - 08.00) vielä saman päivän/yön aikana, niin pyydämme soittamaan numeroon 010 5011 501 ja varmistamaan varauksen onnistuminen (resurssit ym.).

Normaalit tuntihinnat

  Normaali
satunnais-
käyttäjä
Tutustumis-
tarjous
(1. kerta)
Kanta-asiakas (sop.)
Etätyöpisteet (1p) 10,- / h 5,- / h 0 - 8 / h
Etätyöhuoneet (1-3p) 25,- / h 10,- / h 0 - 18 / h
Kokoustilat
alle 40 m2
50,- / h 25,- / h 0 - 40 / h
Kokoustilat
yli 40 m2
100,- / h kysy tarjousta 0 - 80 / h
Kokoustilat
yli 40 m2
150,- / h
ilman tarjoiluja
kysy tarjousta 0 - 80 / h
Kokoustilat
yli 80 m2
150,- / h kysy tarjousta 0 - 120 / h
Kokoustilat
yli 80 m2
200,- / h
ilman tarjoiluja
kysy tarjousta 0 - 120 / h

(Uudet hinnat 1.1.2020 alkaen).

Normaalit tuntihinnat ovat voimassa arkisin ja lauantaisin klo 06.00 – 22.00. Muina aikoina, eli öisin (22.00-06.00) ja Sunnuntaisin veloitamme satunnaisilta asiakkailta päivystyslisän jonka suuruus on +50 % ao. tilan tuntihinnasta. Pyhäpäivien (mm. Pääsiäinen, Vappu, Juhannus, Itsenäisyys ja Joulu) lisä on +100%.

Kaikkiin hintoihin (alv 0%) lisätään kulloinkin Suomessa voimassa oleva normaali arvonlisävero.