TEE VARAUS
Helsingissä palvelee RUOHOLAHTI, KAMPPI ja KLUUVI  - ennakkovarauksesta 24/7.   |   REKRYTOIMME!

TIEDOTUS: Järjestelmäpäivitysten yhteydessä poistamme kaikki vanhat rekisteröinnit tästä palvelusta. Varaukset eivät vaadi rekisteröintiä ja kirjautumista.

Safe Harbor for Business

Ei vain tiloja, vaan korkeatasoista palvelua - luottamuksellisesti, ainoana Suomessa!

Varauslomake

Tila:
Nimi:
Puhelin
Tekstiviestit  Kyllä, saa lähettää muistutusviestin. Matkapuhelinnumero:
  -  
Sähköposti:
Tämä teksti tulee ohjaustauluun / This will come to the sign display
Free text field like "09.00 Coffee/Tea, Sandwich, 12.00 Lunch, 14.00 Coffee/Tea"
välineitä ja palveluja / tools & services from Meeting Park
Toiveita ja ohjeita esim. laskun viite / Wishes and instructions like PO number or reference text to the invoice
Cash or Credit card / Käteinen tai Luottokortti
Billing / Laskutus
Kuponki

AUKI 24/7
varauksesta

Reaaliaikaisella varauslomakkeella voitte tarkistaa tilojen saatavuuden ja tehdä varauksia ilman tunnuksia ja pakollista rekisteröintiäLähettämällä varauksen hyväksytte varaus- ja peruutusehdot.

HUOMIO: Muistakaa varata aikaa myös alku- ja loppuvalmisteluille.

Palvelemme HELSINGISSÄ:

Meeting Park KLUUVI
Kluuvikatu 7

Meeting Park KLUUVI, Kluuvikatu 7, 00100 Helsinki

Meeting Park KLUUVI, Kluuvikatu 7, 00100 Helsinki

Meeting Park KAMPPI
Salomonkatu 5 C

Meeting Park KAMPPI, Salomonkatu 5 C, 00100 Helsinki

Meeting Park KAMPPI, Salomonkatu 5 C, 00100 Helsinki

Meeting Park OASIS
Ruoholahti metroasema
Itämerenkatu 14

Meeting Park OASIS, Itämerenkatu 14, 00100 Helsinki

FORUM ja CAMPUS sulkeutuivat 30.6.2021

Kauppakeskus Forumissa sijainneet toimipisteet suljettiin 30.6.2021. Lisätietoja tästä.

Tuntihinnat (alv 0%)

Hintakategoria Normaali hinta Ilman tarjoiluja Sopimus-
asiakas
1: Puhelin-
koppi
5 €/h 5 €/h 0 €/h
2: Työpiste 10 €/h 10 €/h 0-5 €/h
3: Työhuone 15 €/h 15 €/h 0-10 €/h
4: Tila < 20 m2 25 €/h 25 €/h 0-20 €/h
5: Tila < 40 m2 50 €/h 50 €/h 0-40 €/h
6: Tila < 80 m2 100 €/h 150 €/h 0-80 €/h
7: Tila < 120 m2 150 €/h 200 €/h 0-120 €/h
8: Tila < 160 m2 200 €/h 250 €/h 0-160 €/h
9: Tila < 200 m2 250 €/h 300 €/h 0-200 €/h
10: Tila < 240 m2 300 €/h 350 €/h 0-240 €/h
11: Tila < 280 m2 350 €/h 300 €/h 0-280 €/h
12: Tila < 320 m2 400 €/h 450 €/h 0-320 €/h
*: Erikoishinta kysy tarjousta kysy tarjousta kysy
tarjousta

(Uudet hinnat 1.1.2020 alkaen).

Normaalit tuntihinnat ovat voimassa arkisin ja lauantaisin klo 06.00 – 22.00. Muina aikoina, eli öisin (22.00-06.00) ja Sunnuntaisin veloitamme satunnaisilta asiakkailta päivystyslisän jonka suuruus on +50 % ao. tilan tuntihinnasta. Pyhäpäivien (mm. Pääsiäinen, Vappu, Juhannus, Itsenäisyys ja Joulu) lisä on +100%.

Kaikkiin hintoihin (alv 0%) lisätään kulloinkin Suomessa voimassa oleva normaali arvonlisävero.

 

Kuinka teen varauksen?

1) VALITSE TILA

  • valitkaa haluttu toimipiste,
  • valitkaa haluttu päivämäärä,
    jolloin saatte listan vapaista tiloista
  • valitkaa haluttu tila (ja aika) suoraan painamalla vihreästä palkista tai valintalistasta
  • tarkistakaa päivämäärä ja ajat jolloin varaus alkaa ja päättyy. (Varatkaa alussa ja lopussa aikaa valmisteluille.)

2) ANNA VARAAJAN TIEDOT

  • antakaa yhteystiedot
  • valitkaa ohjaustiedot (ohjaustauluilla)
  • kertokaa toivotut tarjoilut
  • valitkaa mahdolliset lisäpalvelut
  • antakaa mahdollisia ohjeita
  • valitkaa maksutapa
  • antakaa mahdollinen kuponkikoodi
  • vahvistakaa varauspyyntö
    jonka jälkeen järjestelmä lähtää automaattisesti vahvistusviestin sähköpostiinne

 

Huomioitavia asioita:

VIHJE NIMISTÄ:

  • "Space" = 1 henkilön työpiste.
    "Office" = 3-4 henkilön työ-/kokoushuone.
    Muut ovat kokous-, koulutus- ja loungetiloja ja nimet kertovat esim. ikkunoiden ilmansuunnan ja koko hintaluokan (alle tai yli 40 m2).

TARJOILUT:

  • Tarjoilut voi ilmoittaa vapaamuotoisesti varauksen yhteydessä. Hinnasto ja perusvalikoima löytyy täältä..

VALMISTELUT:

  • Pyydämme huomioimaan varauksessa esivalmistelujen vaatiman ajan (esim. 30 min) ennen ja jälkeen tilaisuuden.

ALOITUS:

  • Huomioittehan että tilat ovat käytettävissä vasta varauksen alkamisesta alkaen. Kokoustiloihin ei välttämättä pääse ennen omaa varauksen alkua edellisen kokouksen vuoksi.

JATKAMINEN:

  • Varausta voidaan pidentää paikan päällä - jos varaustilanne sallii. Muussa tapauksessa tilaisuus tulee päättyä viimeistään sovittuna aikana. Toki voi tiedustella jos löytyisi korvaava tila jatkoa varten.

VAHVISTUS:

  • Varauksen lähettämisen jälkeen järjestelmä lähettää Teille automaattisesti vahvistuksen varauksen vastaanottamisesta annettuun sähköpostiosoitteeseen.

MUISTUTUS:

  • Yhteystiedoissa voitte valita myös muistutuksen lähettämisen tekstiviestinä annettuun puhelinnumeroon pari päivää ennen tilaisuutta.

24/7 VARAUKSET:

  • Palvelemme 24/7 - ennakkovarauksella. Jos teillä on tarvetta kokoustaa poikkeuksellisella aikataululla (19.00 - 08.00) vielä saman päivän/yön aikana, niin pyydämme soittamaan numeroon 010 5011 501 ja varmistamaan varauksen onnistuminen (resurssit ym.).