NIMITYS: Jani Kaarlejärvi varatoimitusjohtajaksi

Jani KaarlejarviPhD Jani Kaarlejärvi on nimitetty Business Meeting Park Oy:n varatoimitusjohtajaksi 1.9.2015 alkaen, vastuualueenaan yhtiön kansainvälistyminen, kumppanuudet ja asiantuntijapalvelut.

Kaarlejärvi toimii samanaikaisesti myös vierailevana professorina Beijing University of Posts & Telecommunications (BUPT) yliopistossa (2013-17) tehtäväalueenaan ICT innovaatiot ja talous.

Viimeiset 4,5 vuotta Jani Kaarlejärvi (38) on toiminut kansainvälisten hankkeiden johtajana DIGILE Oy:ssa (ent. Tieto- ja viestintäteollisuuden tutkimus TIVIT Oy) ja siten hyvin tiiviisti mukana yrityshankkeissa mm. Kiinassa, USA:ssa, EU:ssa ja Lähi-Idässä. Kaarlejärvi toimii edelleen useamman ICT-alan kansainvälisen hankkeen ohjausryhmissä. Aiemmin hän on toiminut mm. yliasiamies Esko Ahon erityisavustajana Suomen itsenäisyyden juhlarahasto Sitrassa.

Kaarlejärvi on opiskellut Tampereen yliopistossa (HTM, YTM, KTM, ekonomi) ja suorittanut tohtorin (PhD) tutkintonsa Britanniassa.

- Todella hienoa päästä näin aktiiviseen, tehokkaaseen ja innovatiiviseen yhteisöön mukaan. Meeting Parkilla on laaja asiakasverkosto, jota haluamme palvella entistä paremmin ja räätälöidymmin. Ja toivon, että pääsen tukemaan asiakkaidemme kasvua vahvan kansainvälisen taustastani antamin opein – ja tämä kaikki täysillä, sanoo Jani Kaarlejärvi.

- Jani tuo tuoreet kansainväliset mahdollisuudet nykyisten ja tulevien asiakkaidemme hyödyksi. Vahva ammattitaito, hyvin laajat verkostot ja pilke silmäkulmassa on juuri Jania parhaimmillaan, toteaa toimitusjohtaja Kare Casals.

Kare Casals, toimitusjohtaja
etunimi . sukunimi (a) meetingpark.fi
010 5011 510

Jani Kaarlejärvi, varatoimitusjohtaja
etunimi . sukunimi (a) meetingpark.fi
010 5011 519

Business Meeting Park Oy tarjoaa yrityksille monipuolisia operatiivisia tukikohtia ydinkeskustoissa – mahdollisimman helposti ja joustavasti 24/7. Tarjonta kattaa kokous-, koulutus-, etätyö- ja toimistotilat, sekä niihin liittyvät palvelut. Jo yli 1000 yritysasiakkaalla Meeting Park on yksi alan nopeimmin kasvista yksityisestä yrityksistä Pohjoismaissa. Liikevaihto on 1,7 miljoonaa ja toiminta on kannattavaa.