office deskBusiness Meeting Park Oy etsii kasvuyritysten haasteet tuntevaa rahoitus- ja talousjohtajaa, joko koko- tai osa-aikaiseen työsuhteeseen, joista viimeksi mainittu mahdollistaa myös joustavasti omien rinnakkaisten työtehtävien hoidon.

Tehtävä edellyttää käytännön kokemusta kasvuyrityksen rahoituksesta ja taloudenpidosta, sekä niiden kehittämisestä yrityksen eri vaiheessa, mielellään myös kansainvälisellä tasolla. Eduksi katsotaan kokemus myös yrityskaupoista. Hyvin asiakaslähtöisenä kasvuyrityksenä, tehtävä edellyttää myös hyvää asiakaspalveluasennetta hyvin kansainvälisessä työympäristössä, vähintäänkin sujuvalla englanninkielellä.

Tehtävässä vastaat johtoryhmän jäsenenä taloushallinnosta, sisäisestä ja ulkoisesta laskennasta ja raportoinnista, sekä näiden osa-alueiden kehittämisestä. Tehtäviisi kuuluvat myös talouden ja rahoituksen suunnittelu, yhtiöoikeudelliset asiat, tilinpäätös, kannattavuuslaskelmat sekä analyysit. Vastaat myös ulkoistetun kirjanpitomme ja palkanlaskennan sujuvuudesta. IFRS:n tuntemus sekä kokemus kansainvälisestä liiketoiminnasta ja rahoitusalasta on etu tehtävän hoitamisessa. Toimenkuvaan voidaan liittää myös hallinnollisia tehtäviä.

Tehtävä mahdollistaa osallistua erittäin monipuolisesti kasvuyrityksen toiminnan kehittämiseen, aivan perusasioista kuten taloushallintojärjestelmien kehittämisestä monipuolisempiin rahoitusjärjestelyihin ja konsernin tason suunnitteluun ja toteutukseen. Tehtävä tarjoaa mahdollisuuden kehittää ja laajentaa rooliaan myös konsernitasolle.

Tarjoamme ainutlaatuista mahdollisuutta olla kehittämässä jo 13 vuotta toimineesta, (pandeamia-aikaa lukuunottamatta ) kasvaneesta ja asiakkaidensa arvostamasta kasvuyrityksestä menestynyt kansainvälinen konserni, rennossa, iloisessa ja hyvin asiakaslähtöisessä ilmapiirissä. Tarjoamme kilpailukykyiset työsuhde-edut, osittaista tulospalkkausta ja mahdollisuuden optioihin, joiden seurauksena pääsee myös konkreettisemmin osalliseksi työnsä hedelmistä yhtiössämme.

Tehtävä on joko vakituinen tai osa-aikainen ja alkaa joustavasti sopimuksen mukaan. Tehtävä mahdollistaa myös omien rinnakkaisten tehtävien hoidon (hallitukset, neuvonantajana ym.). Toimipaikka on Helsingin ydinkeskustassa ja työaika on hyvin joustava, mahdollistaen myös etätyön.

Vapaamuotoiset hakemukset ansioluetteloineen voi toimittaa sähköpostitse joko Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.. Lisätietoja tarjoaa toimitusjohtaja Kare Casals, Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen., +358 (0)10 5011 510

Business Meeting Park Oy vuonna 2011 toimintansa aloittanut pohjoismaalaisittain ainutlaatuinen "kokous- ja toimistohotelli", joka on erikoistunut palvelemaan korkean tason yritysasiakkaita. Meeting Parkilla on asiakkaan yli 2.600 organisaatiota, jotka tekevät esimerkiksi vuosittain yli 10.000 tilavarausta. Täysin kotimaisessa yksityisessä omistuksessa olevalla kasvuyhtiöllä on tällä hetkellä toiminnassa Helsingin keskustassa kolme toimipistettä, joista löytyy yli 100 erilaista tilaa kokous-, koulutus-, tapahtuma- ja työtilaa. Yhtiön palveluksessa on noin 30 henkilöä ja kuluvan vuoden 2023 liikevaihto on noin 2.5 miljoonaa euroa (enn.).