"Vaikka Suomessa eletään taantuman tunnelmissa, niin Business Meeting Park jatkaa nopeaa kasvuaan. Tämä uusi toimipiste on yksi askel meidän määrätietoisessa kansainvälistymiseen tähtäävässä kasvustrategiassamme" toteaa Business Meeting Parkin toimitusjohtaja Kare Casals.

Uusi toimipiste tarjoaa businessasiakkaille useita erilaisia kokous- ja koulutustiloja, etätyöhuoneita ja toimistotiloja - 24/7. Tilat ovat täysin varustettuja ja niistä löytyy myös mm. Ciscon Full HD-tasoiset videoneuvottelujärjestelmien käyttömahdollisuudet.

presidentti

Original Sokos Hotel Presidentistä yhteistyökumppani

presidentti

Uudesta toimipisteestä rakennetaan suora käynti Original Sokos Hotel Presidentin tiloihin, jolloin Meeting Parkin ja hotellin asiakkaiden käytettävissä on kaikki toistensa tarjoamat palvelut saman katon alla.

Osapuolet ovat myös solmineen yhteistyökumppanuuden, jonka tavoitteena on tukea ja palvella asiakkaita entistä monipuolisemmin, joustavammin ja tehokkaammin, ja sitä kautta lisätä myös houkuttelevuutta businessasiakkaiden silmissä.

"Kummallakin osapuolella on toisiaan sopivasti täydentävät vahvuutensa ja palveluvalikoimansa, joten tiiviimpi yhteistyö on enemmän kuin luontevaa myös asiakkaiden näkökulmasta" toteaa Casals.

Lisätietoja:

Business Meeting Park Oy
Kare Casals, toimitusjohtaja
kare. casals (a) meetingpark.fi

Business Meeting Park Oy (Meeting Park) tarjoa korkeatasoisia kokous-, koulutus- ja toimistotiloja uudella innovatiivisella ja aidosti yrityslähtöisellä konseptilla, jossa tärkeintä on asioinnin helppous, joustavuus ja ennustettavuus, sekä turvallisuus. Yhtiö syntyi marraskuussa 2010, jolloin ensimmäinen toimipiste perustettiin Kainuun maakunnallisen elinkeinon kehitysyhtiö Kainuun Etu Oy:n hankkeen seurauksena Helsingin Korkeavuorenkadulle. Tänä päivänä yhtiö on itsenäinen ja kokonaan yksityisessä omistuksessa, ja alansa nopeinten kasvava yritys Suomessa. Yrityksellä on asiakkaana yli 300 organisaatiota ja yli 20.000 kävijää vuositasolla. Lisätietoja löytyy osoitteesta www.meetingpark.fi