forum transBusiness Meeting Parkin palvelutarjonta kattaa pientoimistot ja etätyötilat, sekä Business Center-palvelut, joita tulee tarjolle lähes 2.000 m2, sekä noin 1.500 m2 kokous- ja koulutustiloja videoneuvottelupalveluineen, mukaan lukien erillinen koulutuskeskus ja edustustilat saunoineen. Näitä tarjotaan keskitetysti Meeting Parkin joustavan konseptin mukaisesti - turvallisesti ja kustannustehokkaasti - myös muille FORUMIN vuokralaisille ja ulkopuolisille asiakkaille.

Forum on osoittanut ymmärtävänsä aidosti yritysasiakkaidensa tarpeita – myös pitkäjänteisesti, mikä on meidän kaltaisen nopeasti kehittyvän palveluyrityksen kannalta äärimmäisen tärkeää. Tämä on meille pitkän ajan strateginen valinta, johon olemme erittäin tyytyväisiä. Investoiminen tässä ajassa vaatii rohkeaa otetta ja tämä onkin erinomainen sysäys koko yhtiön seuraavalle kehitysvaiheelle" toteaa Business Meeting Parkin toimitusjohtaja Kare Casals.

Business Meeting Park on hyvästä syystä alansa nopeinten kehittyvä ja luotetuin palveluntarjoaja, jolla on myös erittäin korkean asiakastyytyväisyys ja -uskollisuus. Näin he täydentävät täydellisesti FORUMIN korkeatasoista palvelutarjontaa, tarjoten turvallisen, kustannustehokkaan ja joustavan ratkaisun yritysasiakkaillemme” toteaa kiinteistörahaston hallinnointiyhtiön Forum Capitan toimitusjohtaja Björn Teir.

Business Meeting Park Oy:n uudet toimipisteet avataan Foorumissa syyskuussa 2014.

Business Meeting Park Oy

Forum Fastighets Kb / Oy Forum Capita Ab
Björn Teir, toimitusjohtaja, 050 5535108, etunimi.sukunimi@forum.fi

Forum Fastighets Kb on suomalainen kiinteistöpääomarahasto. Rahastolla on 11 suomalaista kiinteistösijoittajaa jotka ovat sitoutuneet Forumkorttelin pitkäjänteiseen kehittämiseen. Rahastoa hallinnoi Forum Capita joka myös johtaa Forumin kauppakeskusta ja Forum Officen vuokraus– ja kehitystyötä sekä koko korttelin kiinteistöhallintoa. Rahaston omistuksessa on Forum korttelissa 6 kiinteistöä jossa yhteensä 32 000 m² toimistotilaa ja 38 000 m² myymäläpinta-alaa (kauppakeskuksen laajennuksen valmistuttua kesällä 2015). www.forumcapita.fi